E
Eric R
Guest
Thanks Tadango,
Het opknappen van oude kisten heeft ook zo zijn nadelen hoor.
Je komt hier en daar (meer hier dan daar
) wat constuctie foutjes tegen die je eigenlijk allemaal wilt aanpakken.
Je moet dus af en toe wat aan kwaliteit inleveren, omdat je anders de hele kist net zo goed opnieuw kan bouwen.
Tijdens het drogen van de lijm zit ik af en toe te twijvelen over het wieltje.
Ik wil genoeg speling hebben met de grond om geen problemen te hebben met het slepen. En ik blijf met 2 keuzes zitten,
- ik laat het wieltje op de originele plaats en maak bij de start gebruik van een startwagentje onder de romp(dolly).
- of ik maak (zo'n 10cm verder naar voren als bij het origineel) een wiel ophanging zoals bij een Fox zwever
Naar dit laatste gaat mijn voorkeur uit.
Of moet ik mij geen zorgen maken met zo'n kleine grond speling bij een sleepstart??
Eric
Het opknappen van oude kisten heeft ook zo zijn nadelen hoor.
Je komt hier en daar (meer hier dan daar

Je moet dus af en toe wat aan kwaliteit inleveren, omdat je anders de hele kist net zo goed opnieuw kan bouwen.
Tijdens het drogen van de lijm zit ik af en toe te twijvelen over het wieltje.
Ik wil genoeg speling hebben met de grond om geen problemen te hebben met het slepen. En ik blijf met 2 keuzes zitten,
- ik laat het wieltje op de originele plaats en maak bij de start gebruik van een startwagentje onder de romp(dolly).
- of ik maak (zo'n 10cm verder naar voren als bij het origineel) een wiel ophanging zoals bij een Fox zwever

Naar dit laatste gaat mijn voorkeur uit.
Of moet ik mij geen zorgen maken met zo'n kleine grond speling bij een sleepstart??
Eric