Sinds september vorig jaar ben ik in het bezit van een Pike Perfection LS, vliegklaar ongeveer 1975 gram.
Nog niet super veel mee gevlogen maar ben nu een beetje aan het experimenteren met de volgende settings:
* Differential
* Flaps wel of niet mee nemen met Ailerons
Gisteren zonder DIFF gevlogen en flaps niet mee genomen met ailerons.
Het lijkt alsof het toestel dan makkelijker (kort) draait met kleinere stuurbewegingen.
Helaas ben ik niet ervaren om te zeggen of het daar aan ligt of 'tussen de oren' zit.
Ben benieuwd wat de ervaren vliegers hier over te zeggen hebben.
Dus graag jullie input
Alvast bedankt!
Nog niet super veel mee gevlogen maar ben nu een beetje aan het experimenteren met de volgende settings:
* Differential
* Flaps wel of niet mee nemen met Ailerons
Gisteren zonder DIFF gevlogen en flaps niet mee genomen met ailerons.
Het lijkt alsof het toestel dan makkelijker (kort) draait met kleinere stuurbewegingen.
Helaas ben ik niet ervaren om te zeggen of het daar aan ligt of 'tussen de oren' zit.
Ben benieuwd wat de ervaren vliegers hier over te zeggen hebben.
Dus graag jullie input
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: