Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo ik heb zitten wachten tot pilot rc uitkwam met electro versie`s van hun kisten en nu gaat het eindelijk gebeuren .
het is deze": 53"(18%)-Sbach 342-Pilot-RC Co,Ltd.
ik heb een setje liggen maar ik hoop dat dit niet te zal zijn .
wat denken jullie ?? deze setup zit nu nog in m ij 1,40m yak , maar deze moet eigenlijk gerepareerd worden , landingsgestel is door de romp gedrukt dus wel wat werk .
ik haal de spullen dan straks uit de yak om in de sbach te knallen.
Ik zou dat echt niet doen, ik vlieg mijn extra 58" met 570kv 300 grams motor op 5s 3300mAh. En dit weegt 2.4 kg
Hij wordt gewoon te zwaar, en dan viegt zo'n ding gewoon weg een stuk minder. ( vleugebelasting te hoog). Op dit ding moet je een 200->220 gram 700 kv motor leggen met 4s 3000, of zo.
Motoren zijn niet heel makkelijk te vinden maar zie hier pilot-rc-1350mm-sbach-342-review
Op deze manier zul je hem misschien rond die 1.8->1,9kg krijgen.
Ik zal er vanavond eens echt aan gaan rekenen, dit is allemaal natte vinger werk.
het zou moeten kunnen want ik heb mijn yakje van 1,40m op 2 kilo met deze setup en 6s 3000 erin .
je merkt wel dat de vleugelbelasting aan de hoge kant is maar het vermogen maakt het meer dan goed in het geval van de yak dan .
het yakje is echt een knaller met deze setup .
kijk het wel even aan , misschien dan toch maar met een andere motor accu combinatie wel jammer want ik heb 4 nieuwe 6s 3000 mha paketten liggen en de eerder genoemde setup .
altijd als ik iets nieuws wil is het net weer niet geschikt voor de lipo`s die ik heb liggen grrrr....