Pimp my airlifter

• Topicstarter Topicstarter blackdown2
  • Startdatum Startdatum
B

blackdown2

Guest
Hee guys.....

Ik heb wat vraagjes.. Ik zou wel eens willen weten of ik me airlifter kan pimpen. Door bijvoorbeeld kleine wielentjes er op te zetten, of door hem lichter te maken waardoor hij hoger gaat. Want ik heb vaak nogal problemen met het stijgen, ik krijg hem gewoon niet hoger dan 10 meter en dat moet toch wel lukken zou je zeggen, hij weegt nu bij mij 86.5 gr mischien zou dat ook wel lichter kunnen?? En zou het zinvol zijn om er wing-tips op te maken?, want de stabiliteit is nou ook niet echt geweldig.
Hebben jullie nog tips of informatie voor het pimpen van mijn airlifter?? ik zou zeggen type er oplos :P:D

Greets Bart

Als ik jou mocht zijn, zonder rekening te houden met budget alsook met mogelijkheden zou ik zeker investeren in een iets meer betrouwbaar medium qua kist.
Just my five cents of opinium

Je bedoelt de silverlit airlifter toch?
Ik weet niet zeker of dit werkt maar is het niet mogelijk dat je en de vleugel aan bij kanten aan de achterkant 2 sneetjes maakt zodat je die omhoog en naar beneden kan buigen.
ik heb een tekening toegevoegd om het iets duidelijker te maken:

URL=http://img419.imageshack.us/my.php?image=airliftermod8ob.png]
airliftermod8ob.th.png
[/URL][/img][/url]

Jaah...

Dat heb ik ook al gedaan. Dat werkt wel goed, want als je stijgt,stijgt hij VEEl stijler dan zonder sneedjes. en als je bijna gas dicht vliegt dan vlieg je eigenlijk gewoon recht alleen lanzaam.

Gr Bart

Back