Zo het heeft ff een tijdje geduurd, maar ik heb hem bijna af.
Toen ik net lid was geworden van het forum, heb ik van Bertus een robbe parat overgenomen compleet met zender enz.
daar zat een speed 500 met vertraging in die echt echt aan vervanging toe was.
ik heb vorige week (weer via het forum) een brushless motor inclusief accu's
gekocht.
vol goed vertrouwen heb ik meteen de motor erop gebouwd en 2uur later stond ik op een veldje hier in de buurt.
alles werkte naar behoren en toen ik rustig gas gaf reed de parat keurig netjes steeds sneller en sneller.
Ik gaf voorzichtig wat up en toen de parat bijna los kwam, hoorde ik een klap en lag de parat zonder neus in het gras en het motorschot en motor 2 meter verderop.
ik heb nou eindelijk weer de parat in elkaar gepuzzeld en heb intussen een andere zender.
Nou heb ik eerst foto's gemaakt en wil ik jullie vragen of de parat nou qua structuur maiden proof kan zijn,
ik moet alleen nog folieeen.
Ik heb nou iig wel geleerd dat je idd niet zonder hulp moet gaan proberen te vliegen.
Ik ben niet lid van een club, maar zou het wel gaaf vinden als hier in de buurt van amersfoort. Iemand met ervaring mijn parat z'n maiden zou willen geven.
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
de andere foto's zijn echt een enorm mazzeltje wat me vandaag is overkomen.
voor de zwever heb ik hele platte servo's nodig, 4 stuks zijn die ook bij hobbycity te koop? dus budget
en wat zou ik het beste in die monsun kunnen plaatsen?
mvg,
marcel









Toen ik net lid was geworden van het forum, heb ik van Bertus een robbe parat overgenomen compleet met zender enz.
daar zat een speed 500 met vertraging in die echt echt aan vervanging toe was.
ik heb vorige week (weer via het forum) een brushless motor inclusief accu's
gekocht.
vol goed vertrouwen heb ik meteen de motor erop gebouwd en 2uur later stond ik op een veldje hier in de buurt.
alles werkte naar behoren en toen ik rustig gas gaf reed de parat keurig netjes steeds sneller en sneller.
Ik gaf voorzichtig wat up en toen de parat bijna los kwam, hoorde ik een klap en lag de parat zonder neus in het gras en het motorschot en motor 2 meter verderop.
ik heb nou eindelijk weer de parat in elkaar gepuzzeld en heb intussen een andere zender.
Nou heb ik eerst foto's gemaakt en wil ik jullie vragen of de parat nou qua structuur maiden proof kan zijn,
ik moet alleen nog folieeen.
Ik heb nou iig wel geleerd dat je idd niet zonder hulp moet gaan proberen te vliegen.
Ik ben niet lid van een club, maar zou het wel gaaf vinden als hier in de buurt van amersfoort. Iemand met ervaring mijn parat z'n maiden zou willen geven.
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
de andere foto's zijn echt een enorm mazzeltje wat me vandaag is overkomen.
voor de zwever heb ik hele platte servo's nodig, 4 stuks zijn die ook bij hobbycity te koop? dus budget
en wat zou ik het beste in die monsun kunnen plaatsen?
mvg,
marcel








