Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM Gisteren om 20:22 #21 ramses zei: ... antenne op de neus.... https://www.modelbouwforum.nl/attachments/1753631542467-png.625003/ Klik om te vergroten... Dat is de benzinemeter, een kurk met een spaak er aan.... Wattissie mooi!
ramses zei: ... antenne op de neus.... https://www.modelbouwforum.nl/attachments/1753631542467-png.625003/ Klik om te vergroten... Dat is de benzinemeter, een kurk met een spaak er aan.... Wattissie mooi!
ramses Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM Vandaag om 12:29 #22 Dank André en Bruno! Bruno van Hoek zei: Dat is de benzinemeter, een kurk met een spaak er aan.... Klik om te vergroten... Ah, dank je! Ik was de lamp vergeten op de motorkap, deze nog toegevoegd: Verder de kist nog heel licht geweatherd met een donkere wash: De bouw van de Piper is gereed Nu weer verder met de Brewster Buffalo. Groeten, Ramses Laatst bewerkt: Vandaag om 18:31
Dank André en Bruno! Bruno van Hoek zei: Dat is de benzinemeter, een kurk met een spaak er aan.... Klik om te vergroten... Ah, dank je! Ik was de lamp vergeten op de motorkap, deze nog toegevoegd: Verder de kist nog heel licht geweatherd met een donkere wash: De bouw van de Piper is gereed Nu weer verder met de Brewster Buffalo. Groeten, Ramses
ramses Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM Vandaag om 12:34 #23 Als gebruikelijk een fotoshoot van het vliegklare model voor de maiden flight. Piper L4 Grasshopper "Rosie the Rocketer": Groeten, Ramses
Als gebruikelijk een fotoshoot van het vliegklare model voor de maiden flight. Piper L4 Grasshopper "Rosie the Rocketer": Groeten, Ramses
stunthenk PH-SAM Vandaag om 16:37 #24 ramses zei: Ik was de lamp vergeten op de motorkap, deze nog toegevoegd: Klik om te vergroten... Ik denk dat dat de oliekoeler is....
ramses zei: Ik was de lamp vergeten op de motorkap, deze nog toegevoegd: Klik om te vergroten... Ik denk dat dat de oliekoeler is....
ramses Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM Vandaag om 16:46 #25 stunthenk zei: Ik denk dat dat de oliekoeler is.... Klik om te vergroten... Het is een "Alternative Style Air Intake Filter": Groeten, Ramses
stunthenk zei: Ik denk dat dat de oliekoeler is.... Klik om te vergroten... Het is een "Alternative Style Air Intake Filter": Groeten, Ramses