piper seneca PA34-200

IMG-20210127-WA0014.jpeg

Lijkt heel mooi zo!

Morgen wat electra inbouwen!

Iemand een adresje voor 45mm 3blad spinners?

Raampjes zijn al gemaakt. Voorraam uit vivak gemaakt en gebogen met de verfbrander. Zijramen zijn vlak en zitten aan de binnenkant geplakt.
Alleen is het nu helder. Denk dat ik dat net de helder vind. Daar nog even wat op bedenken.

Kun/wil je nog wat foto's van de bouw plaatsen?
De verf zit er echt mooi strak op, daar niet van, maar ik vind het altijd wel gaaf om de constructie te zien.....

Foto's in de eerste post kan ik ook niet zien helaas

MKato retracts ??
dit zullen de mechanische zijn die je met een servo aanstuurt, een 8 kg servo is voldoende

hoe heb je die stekker aangesloten ?? op de grote contacten de plus en min en de kleine pennetjes de puls van elk kanaal ?
dit soort stekkers genieten ook mijn voorkeur ipv de iele servostekkertjes

MKato retracts ??
dit zullen de mechanische zijn die je met een servo aanstuurt, een 8 kg servo is voldoende

hoe heb je die stekker aangesloten ?? op de grote contacten de plus en min en de kleine pennetjes de puls van elk kanaal ?
dit soort stekkers genieten ook mijn voorkeur ipv de iele servostekkertjes

Volgens mij zijn deze van robart.
Ik heb nog wel een 10kg liggen.

Ja alle plussen en minnen aan elkaar op de buitenste dikke stekkers en de pulsen op de losse pennentjes.

Iemand tips voor de stroomvoorziening?
Heb nu 2 opties
Optie 1: 1 lifepo 2500 rechtstreeks op ontvanger. Lichtste
optie 2: 2 lipos van 1800 met een jeti bec er tussen zwaarder

accu besteld, :) nu nog wat bedenken om het richtingsroer aan te sturen, denk gewoon sullivan kabel. heb ik op het hoogte roer ook gedaan. maar heb geen buiten huls meer liggen haha

accu besteld, :) nu nog wat bedenken om het richtingsroer aan te sturen, denk gewoon sullivan kabel. heb ik op het hoogte roer ook gedaan. maar heb geen buiten huls meer liggen haha
Sullivan Kabel, brrrrr die rekt en krimpt als een malle bij temperatuur verschillen.

Klopt. Maar verenstaal zit te los in die huls
Servo naar achter gaat hem niet worden helaas.
Andere optie weet ik zo ff niet

Koolstof staafje? Kwiklink eraan lijmen met epoxy en zorgen dat ie af en toe ondersteund word tegen knikken onder belasting.

Back