PIR3lly's (ex) E-Revo Brushless

Mwah, dat zal toch wel meevallen. Met speedruns gaan ze er natuurlijk vanaf ;)

Trouwens vandaag m'n eerste alu onderdeel besteld:

Golden Horizons 02300 Alum Rear Shock Tower Silver Revo - eBay (item 230373955921 end time Jul-30-10 01:05:11 PDT)

Dat ding scheurde elke keer uit en het middelste schroefgat had geen draad meer. Hopelijk werkt dit een stukje beter.

Dat is inderdaad een euveltje. Maar sinds ik daar gewoon een spaanplaat schroef 5*40 in heb geprakt, heb ik daar ook geen probleem meer mee. (schroef raakt niets in de aandrijflijn, dus zorgt niet voor schade elders)

Dat met die schroef had ik ook al gedaan. Echter is nu de ophanging voor de spoiler er aan de achterkant uitgescheurd. Blijft dus een zwak onderdeel en voor de dubbele prijs dacht ik maar eens een alu versie te proberen...

Nog wat aan het knutselen geweest vandaag.
Vond dat de motor wel wat extra koeling kon gebruiken. Aangezien ik geen castle blower fan heb, dacht ik dat het met een luchthapper ook wel kan.

Dus weer een oud dvd hoesje verknipt, een gat in de kap en wat epoxy.

Ben erg benieuwd wat het scheelt qua temperatuur.
Zal binnenkort eens testen met de luchthapper open en dichtgeplakt.

Laatst bewerkt:
Heel veel heeft het knutselen jammer genoeg niet geholpen.
Temperatuur is niet opmerkelijk omlaag gegaan, dus de castle blower fan toch maar besteld.

De mudflaps deden hun werk wel goed, totdat ze na een rondje of 4 al helemaal kapot waren van al de troep die ertegen aan werd gegooid door de voorwielen. Het plastic is dus wat te breekbaar. Nieuwe poging dan maar met wat duck tape om het geheel te verstevigen:

mudflaps3.jpg

Laatst bewerkt:
Aangezien mijn oude kap na bijna een jaar toch wel wat slijtage begint te vertonen, werd het tijd voor een nieuwe.
Dan gelijk maar in een leuk kleurtje:

revogeel3.jpg

revogeel2.jpg

revogeel1.jpg

Eigenlijk weer zonde om er mee te gaan rijden.
Maar..... er komt nog een andere kap aan :cool:

Laatst bewerkt:
Ondertussen is die merendeel transparant. De pro-graphix stickers zijn grotendeels losgekomen. Ik denk doordat ik de verf te dik heb aangebracht. Denk dat ik binnenkort maar de buitenkant een kleurtje spuit

Oh, ben benieuwd hoelang dat bij mij blijft houden dan.
Heb hem licht met neon geel gespoten, daarna afgedekt met wit.

Nu nog verzinnen wat voor kleur de Hemi Cuda kap krijgt...

Heb je trouwens de nieuwe beta firmware voor de mmm al geprobeerd? Zit torque control in. Kun je lager en hoger instellen, zodat je meer controle in bochten krijgt of om wheelies (als je geen center diff hebt) te voorkomen!

Laatst bewerkt:
Zal wel goed gaan denk ik. Ik ben niet zo bedreven in het spuiten, en heb er bijna een heel busje in leeggespoten, voordat ik de wit deed

Vandaag mijn nieuwe LRP VTEC Harakiri bandjes binnen gekregen.
Wat een verschil met de AKA Cityblocks zeg. Zien er echt gaaf uit.
Lijken erg op de badlands, maar dan iets minder grof.
Jammer genoeg heb ik nog niet al mijn rulux velgen binnen, dus kon ze nog niet allemaal lijmen. Maar heb er wel 2 klaar.

Volgens mij heb ik hier wel goed grip mee op zand:

harakiricityblock.jpg

revoharakiri.jpg

Laatst bewerkt:
Back