SOWWWwwwwwww dat was even gezellig op Delen
Ger aan het knallen met de ME163,
Frank een mooi vluchtje met de Gloster,
Gijs en Luuk hun brevet gehaald,
O, en de Rebel heeft z`n maiden gehad..............................
Compleet probleem loos.
Starten met start flaps komt de kist rustig los en klimt lekker weg.
Met de Kingtech K100G is er meer dan voldoende vermogen aan boord.
Het voelt lekker aan dus volgende rondje meteen een rolletje erin, oe dat rolt lekker snel.
Verder lekker rond geragd mag ik wel zeggen, niet echt voorzichtig aan gedaan :lol:
Met start flaps gaat de neus iets omhoog met full flaps heel veel, eerst een paar circuitjes geprobeerd maar bij de 2de zat ik met start flaps zo lekker voor de baan dat ik hem maar neer heb gezet.
Snelheid was wat hoog maar dat was geen probleem de remmen werken goed ;-)
Na 6 minuutjes was de tank nog half vol.
2de vlucht hetzelfde, had een fractie meer expo op rol geplaatst maakt hem net even wat lekker, weer wat gerold, rugvluchtje met weinig down en wat mooie passes gemaakt.
De kist ook lekker 'hard' gevlogen en hier en daar lekker door de bocht 'getrokken', nu wel een landing met full flaps en zelf fiks down duwen, dat gaan we even mixen.
Na 8 minuutjes nog een kwart tank over.
3de vlucht eigenlijk hetzelfde, gewoon lekker geniet, paar touch & go`s gemaakt met start flaps en de landing weer met full flaps.
Na 9 min. weer een kwart tank over, zal morgen het verbruik van de LiPo`s eens meten.
Hier foto`s van vlucht 3, filmpje volgt snel:
Wat een heerlijk kissie zeg, echt weer anders dan de L-39, maar ook 'lekkerder' gaan we veel plezier aan beleven
Grt,
Berto.