beste mensen ik heb op internet de digital pitch gauge2 van rc logger gezien wie weet waar deze te koop is zodat ik hem met euro's kan betalen en niet uit een vage shop via via. b.v.d,
Er zijn er vast meer, maar ik heb de gauge gezien bij : Welcome to Mikado Model Helicopters Mvg. Richard
Pitch caughe2 2 Als ik wil registreren gaat het niet , wat moet ik in vullen bij o.a ort en pltz b.v.d
pitch gaughe2 wat vul ik fout in het lukt niet om te registreren: confused: postal code town city deze geven problemen
Hij zal nederlandse steden niet herkennen misschien Hier heb je hem ook, erg goede shop: RC Logger Digital Pitch Gauge 2 40002RC
Deze is denk wel goedkoper RCLogger Digital Pitch Gauge - ALFREDO RC Dealer t-rex & rc helicopter. Alfredorc.nl is een webshop voor iedereen die geïnteresseerd is in radiografisch bestuurbare helikopters van align, spectrum, futaba Sorry zie dat het niet beschikbaar is. Mogelijk kun je vragen wanneer deze wel weer leverbaar zijn. Scheelt toch wel een aantal eurotjes.