Pitts Special schaal 1 op 3

heeft hij een kunstof romp ?

nou dan wens ik je veel succes om dit licht te krijgen dit gewicht wat er staat is zonder niks er in want dit kan niet .
probeer een kopie te krijgen van de tekening dan bouw je dat ding voor weinig geld belange na niet voor 450 euro ,ervaring heb je al zeg je in bouwen

ik zou het ook afraden, beter kan je wat bouwervaring opdoen met een kleiner model ofzo..
met welke modellen vloog je zoal dan? want een piper is geen pitts..

alle vliegtuigen waar ik nu mee vlieg zijn, een extra 300 met 23cc motor, piper van tc met zg38, decatlon met 15cc, oude stuntkist met 10cc, minimagister, swiftII, acromaster, t-38 talon en een mustang.

max

En deze hele discussie is dus ontstaan omdat ik op zoek ben naar een Pitts die ik ongeveer 25 jaar geleden eens gebouwd en gevlogen heb.
en nu weer wil gaan bouwen of een equivalent hiervan

Pitts te koop

Ik heb een pitts te koop 180 cm span Merk topp flight incl 6 servo,s futaba 3152 zonder motor heb hem met een DA 50 gevlogen vliegt zeer goed maar het blijft een pitts.

vr prijs 750 euro.

gr Willem
tel 0651510014

Pitts Special

Ik las toevallig je advertentie vwb de Pitts Special van Topp. Ik heb een mal van de romp en motorkap, wielkappen, onderbak. Ook nog een nieuwe set vleugels en een cockpit. Van de wing struts , het rudder, en stabilo heb ik de vormen.
Mocht je nog interesse hebben laat het dan even weten,

Franc

Back