Hoi allemaal,
Ik ben een electro nitwit
, daarom stel ik voor de zekerheid maar de vraag...
Ik heb een PJS300SFR waar ik op twee cellen mee vloog in mijn ultimate indoor. (vlieggewicht was net onder 200g, dus dat ging)
Nu vraag ik me af of ik hiermee een alfa parcflyer (Lavochkin of Focke Wulf) mee kan vliegen, op drie cellen. (niet met racer aspiraties, maar toch lekker vliegen...) Misschien presteren twee cellen niet voldoende... Ik wil later als alles meevalt wel overschakelen op een AXI, maar voorlopig wil ik het doen met de spulletjes die ik heb liggen. (heb net geïnvesteerd in een alfa migje... :lol: )
Ik lees op amerikaanse forums dat je de SFR zeker niet met drie cellen mag vliegen, of je zou hem opstoken. (teveel windingen?)
Ik meende hier gelezen te hebben dat iemand tests ging doen met dit motortje (Dick?), maar kan hier geen resultaten van vinden.
Heeft iemand hier ervaring mee, of andere nuttige tips?
Alvast hartelijk bedankt!!!
Hans
Ik ben een electro nitwit

Ik heb een PJS300SFR waar ik op twee cellen mee vloog in mijn ultimate indoor. (vlieggewicht was net onder 200g, dus dat ging)
Nu vraag ik me af of ik hiermee een alfa parcflyer (Lavochkin of Focke Wulf) mee kan vliegen, op drie cellen. (niet met racer aspiraties, maar toch lekker vliegen...) Misschien presteren twee cellen niet voldoende... Ik wil later als alles meevalt wel overschakelen op een AXI, maar voorlopig wil ik het doen met de spulletjes die ik heb liggen. (heb net geïnvesteerd in een alfa migje... :lol: )
Ik lees op amerikaanse forums dat je de SFR zeker niet met drie cellen mag vliegen, of je zou hem opstoken. (teveel windingen?)
Ik meende hier gelezen te hebben dat iemand tests ging doen met dit motortje (Dick?), maar kan hier geen resultaten van vinden.
Heeft iemand hier ervaring mee, of andere nuttige tips?
Alvast hartelijk bedankt!!!
Hans