plaats bepaling van een LAGER-REGLER van Bruggen

Ik heb mijn lage-regler in beide boten horizontaal onder tegen het deksel van de WTC geplaatst zo dat ik via een stopje met pakking gemakkelijk er bij kan om hem in te stellen.

Raf dacht dat hij persé verticaal geplaatst moest worden,maar ik heb beide positie's getest maar maakt niets uit als hij maar in de lengte richting geplaatst is,en vond het zo gemakkelijker.Zie foto

lagerreglerlz8.jpg

Gr.Joop

hallo

ik kon echt mijn ogen niet geloven toen ik joop zijn regelaar plat tegen het plexy aan zag zitten
dat het werkt daar had ik niet mijn twijfel over maar het staat wel nergens geschreven dat de regelaar zo geplaatst kon worden
dat vergemakkelijkt voor verschillende boten de montage
en de berijkbaarheid van de stelschroef
eens kijken of ik dat in de u47 ook zo kan monteren want daar staat hij zo gemonteerd dat ik zelfs niet aan die schroef aankan zonder de regelaar te demonteren

groetjes raf

en nooit te oud om te leeren
ps joop alle stukken zijn reeds terug herstelt

in mijn boten liggen de lagereglers ook horizontaal.
Ik heb daarvoor gekozen omdat ik dan zeker weet dat t printje recht ligt.
Ik heb niet expliciet in de handleiding gelezen dat dat niet kan.

hallo

vertikaal vond ik geen probleem hebben met de regelaar horizontaal te houden hoor
alles in het midden wat trim en sticks betreft en dan draaien met de regelaar tot de roeren horizontaal staan en dan vast zetten
lukte altijd aardig
alleen je moest kijken of hij BB of SB kwam te staan daar je anders niet meer aan de regel schroef kon
en bij de u47 staat hij dus aan de verkeerde kant
groetjes raf

Back