Plaats hier je favoriete DLG filmpjes

jup! :yes: i love slomotion video's!

@ 0:25min, wat dempt dat kistje snel uit! zelfs in slomotion :o

jup! :yes: i love slomotion video's!

@ 0:25min, wat dempt dat kistje snel uit! zelfs in slomotion :o

Ik zie het filpje met internet vanuit de hotelkamer nog meer slowmotion :mad: ;).
Erg mooi, dempt goed uit maar zeker bij 0:25 denk ik dat hij ook bijna perfect wordt losgelaten.

Rick

@bas, heb het filmpje ook gezien, ze zijn er wel toe in staat...
alleen is het filmpje totaal niet relevant met DLGen, of andere modelbouw, dus het staat hier niet op zijn plaats. (er zijn topics zat op het forum die beter zijn voor zulke filmpjes)

ik wil niet zeuren, maar het moet wel een beetje ONtopic blijven...

als er een werppen aan die arend stond, of ze stonden 360° te zwieren met het kind... ja dan weer wel!

@bas, heb het filmpje ook gezien, ze zijn er wel toe in staat...
alleen is het filmpje totaal niet relevant met DLGen, of andere modelbouw, dus het staat hier niet op zijn plaats. (er zijn topics zat op het forum die beter zijn voor zulke filmpjes)

ik wil niet zeuren, maar het moet wel een beetje ONtopic blijven...

als er een werppen aan die arend stond, of ze stonden 360° te zwieren met het kind... ja dan weer wel!

Didier,

Af en toe iets plaatsen wat off topic is moet kunnen, het moet alleen niet de overhand krijgen.
Ook lijkt het me verstandig dat je je wat kritischer opstelt ten opzichte van je eigen postings voordat je een dergelijke uitspraak doet. Lees bijvoorbeeld je laatste bijdrage in het topic "Wintermeeting terlet" nog maar eens na.

Bas

wat ik bedoel bas, is dat dit filmpje niets met DLGen te maken heeft... het is dus meer op zijn plaats op een ander gedeelte van het fora, waar trouwens meer mensen bereikt worden die dit ook interessant vinden.

nu ziet een heel klein publiek dit filmpje... enkel mensen die DLGen... en dan is het niet op zijn plaats vind ik.

maar tja, laat het staan, anders zijn we hier volgende week nog over aan het zeiken.

Ook lijkt het me verstandig dat je je wat kritischer opstelt ten opzichte van je eigen postings voordat je een dergelijke uitspraak doet. Lees bijvoorbeeld je laatste bijdrage in het topic "Wintermeeting terlet" nog maar eens na.
Dit forum moet ook een 'Like' knop krijgen ;) Geweldig!!!

was gisteren een nieuwe kite gaan kopen, en zag dat HQ ook vliegtuigjes verkocht... zowel stafief als deze:

njB4YLNl6zM[/media] Airglider - YouTube

DLG launch! :D jammer dat het CG niet goed zit! ziet er super uit voor de kids!

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk als je van zo'n micro toestel het blokje nog hebt liggen (je weet wel, compleet met twee van die lineaire servootjes erop, totaalgewicht iets van 4 gram) voor als er eens helemaal geen wind is..

Vanavond de Mimi nog even uitgelaten, dead air tijden van 1+ minuut na halfslachtige worpen (want spierpijn). Toen de wind helemaal ging liggen nog even de Robbe Arcus Airy 780 opgegooid. Leuk toestel om licht te houden (die van mij 88 gram), 30 seconden motorloop goed voor 3+ minuten zweven. Werkt dus ook alleen maar als er geen wind meer is..

haha indoor vrije vlucht thermieken :)

raar hoe de stuurvlakjes eigenlijk staan om rechtsom te bochten :) maar ja, tegensturen zeker anders rolt ie naar beneden? :)

Gezien de vreselijke nepheid van het filmpje (kijk naar de draairichting van de neus en je kunt zien dat het vliegtuigje aan een draadje ronddraait) is het helemaal niet raar ;)

Back