Plaats hier je favoriete DLG filmpjes

Nieuw onderdeel op F3K wedstrijd? ;);)

Wel een cool filmpje!

Groet Lyckele

Laatst bewerkt door een moderator:
jakkes!!!! ik krijg al kriebels van te kijken, en dat zit ik er nog niet int echt bij!

erg angst aanjagend moest dit met mijn toestel gebeuren!
ze zijn er wat duur voor!

haha, ja die zag ik een maand geleden ofzo!
ik heb me toen krom gelachen.
en dan niet eens rechtdoor kunnen vliegen bij het landen, nee hij gaat nog lekker in een rechtse bocht ook .

MiMi boven Terschelling

Afgelopen week heb ik een filmpje gemaakt met een keychain spycam op m'n MiMi. Mooi uitzicht over Terschelling!

De logging van m'n RAM3 van deze vlucht
MiMi%20boven%20Terschelling.JPG

Dus je hebt de boot gehaald! Leuk filmpje, is het beeld later via de computer gedempt of zo? Ik zie steeds een kader verschijnen en de tijdstempel in en uit beeld verschuiven.
Trouwens, geen helling vluchten gemaakt?

Vraagje. Jaap, Ik zie dat je over de vleugeltip filmt. Hierbij zie ik de vleugetip steeds van instelhoek veranderen. Zat de camera zo los of tordeert de vleugel zo erg?

Als die vleugel tordeert gaat de datum in beeld vrolijk mee. De beeldbewerkingssoftware haalt hier een vreemde truc uit. Ik vermoed dat er een of ander effect aanstaat. Misschien een soort anti-shake functie in je montagesoftware?? Die vleugel tordeert echt niet zo erg.

Dus je hebt de boot gehaald! Leuk filmpje, is het beeld later via de computer gedempt of zo? Ik zie steeds een kader verschijnen en de tijdstempel in en uit beeld verschuiven.

Klopt! Ik heb het beeld softwarematig gedempt. In het origineel is de neus stil en 'stuitert' de horizon. De software zorgt ervoor dat de horizon stabiel is (is toch wat meer realistisch). De camera zit met elastiek op de romp, en zit goed vast. De bewegingen in het filmpje zijn dus echt de bewegingen die de MiMi meemaakt tijdens de vlucht.

Ik vind het wel interessant om de bewegingen van de MiMi te relateren aan de logging van de RAM3 hoogtemeter: je kunt dan zien wat de MiMi 'ziet' wanneer hij/zij lift of sink raakt.

Volgens mij kijk je uit op het neusje..

Correct!

MiMi_keychain_spycam.jpg

Trouwens, geen helling vluchten gemaakt?

Ik heb ook vanaf de duinen gevlogen: de eerste vlucht was gelijk 45 minuten! Het filmpje daarvan is niet zo interessant :sleepy:

Laatst bewerkt:
Spy Cam

Nou, mijn filmpjes komen er ook aan.:turn-l:

Ik heb gisteren mijn SpyCam binnen gekregen.
2,5 week wachten, maar dan heb je hem ook voor 10 euro.:p

Groet, Gerhard

ff off topic.

waar koop je die cameras?
want mijn flycam1 heeft zoals vele andere mensen ook hebben het probleem dat hij uitvalt na een minuut, en dan ook de gegevens niet opslaat.
dit is blijkbaar ergens een fout in de software, maar meerderen hebben er last van.

Spy Cam

ff off topic.

waar koop je die cameras?
want mijn flycam1 heeft zoals vele andere mensen ook hebben het probleem dat hij uitvalt na een minuut, en dan ook de gegevens niet opslaat.
dit is blijkbaar ergens een fout in de software, maar meerderen hebben er last van.

PB-tje gestuurd.
weet niet of ik reclame mag maken op het forum.;)
Zoeken op Ebay naar Car-keys-808

Gerhard

DLG start mini

Ik heb vandaag een film gemaakt met een spycam.
Hier zie je paar starts met mijn DLG mini.

[URL="
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-UbZAa1YcNI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-UbZAa1YcNI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/URL][/youtube]

Mooi is te zien hoe het staartstuk nog heen en weer slingert na de start.
De datum van het filmpje klopt niet. Dit moet nog ingesteld worden.

Groet, Gerhard

Blijft een geweldig gezicht, een toestel dat recht omhoog van de hand gaat zodat de piloot even op het filmpje staat :) mooi veld inderdaad!
Behoorlijk goede kwaliteit ook in een ding van 8 euro inclusief verzenden!

Nog een DLG filmpje

In deze film heb ik de spy cam op de voorkant van de voorvleugel geplakt.

Groet, Gerhard

Back