Plaats hier je favoriete DLG filmpjes

Je zegt, je achtertuin. Woon je op de boerderij die langskomt in je laatste filmpje?
Ik heb ook maar even zo'n ding besteld op ebay :) voor dat geld.. Ik heb al wel een (betere) camera maar die heeft minstens een ez* ofzo nodig, het ding weegt 120 gram.

Ik neem aan dat je ook de versie zonder kaartje (duur!) besteld hebt? Ik heb nog wel ergens een 1GB micro SD kaartje liggen..

Ik kreeg net een mailtje met dat linkje erin, klikte zonder te kijken wie het gepost had. "hey dat ben ik" :D toen was ik nog maar net begonnen zeg maar ;) gruwelijk die bijna-tipstrikes..

Je zegt, je achtertuin. Woon je op de boerderij die langskomt in je laatste filmpje?

Ja, kan er ook niks aan doen. Is een lot uit de loterij;)

Ik heb ook maar even zo'n ding besteld op ebay :) voor dat geld.. Ik neem aan dat je ook de versie zonder kaartje (duur!) besteld hebt? Ik heb nog wel ergens een 1GB micro SD kaartje liggen..

Ik heb inderdaad zonder SD-kaart besteld. 1 gb SD is wel weinig.
Dat betekend 5 kleine filmpjes zoals ik ze gemaakt heb.
Genoeg eigenlijk.:rolleyes: Thuis maak je hem gewoon weer leeg.:p

Groet, Gerhard

Bij HObbycity is de key chain cam nu ook te koop. 16 dollar maar dat is MET een 2gb kaart. misschien een optie voor de mensen die neit vertrouwd zijn met ebay

Hier nog een filmpje van 18 april 2010 op de Wasserkuppe

Grt Lyckele

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet zozeer het vliegwerk, maar het camerawerk is zeer speciaal.
Gemaakt door Aaalie vanuit een heli

ik had deze gisteren gezien.... ik vond het een super idee!
zeker als je dit op een helling doet denk ik...
dan kan de heli mooi op een afstand van de helling blijven.

Theo,

erg leuk filmpje en inderdaad knap camerawerk. Het lijkt me lastig om de DLG in beeld te krijgen en te houden. Waarschijnlijk is er een hoop beeldmateriaal waar dit niet lukte.

Bas

Deze kwam ik op RCGroups.com tegen ook erg leuk.

[media=youtube]056SZ94MJlI[/media]

Theo,

erg leuk filmpje en inderdaad knap camerawerk. Het lijkt me lastig om de DLG in beeld te krijgen en te houden. Waarschijnlijk is er een hoop beeldmateriaal waar dit niet lukte.

Bas

Deze kwam ik op RCGroups.com tegen ook erg leuk.

056SZ94MJlI[/media] - DLG Quick Turnaround Practice - Frustrations and Fun

volgens mij word er gevlogen door middel van een "bril"
zo kan hij de toestellen boven volgen....
(logisch lijkt me?)

en dat filmke dat jij gepost hebt bas...
die zotte kerel kon yves wel eens zijn!

Back