Plaats hier je "Mooiste zweefvlieg filmpjes"

Briljant idee!
Mooi vliegen daar hoor Raymond!!!! ( Jaloerssssss ;);) )
En volgens mij genoeg thermiek?
Het was daar inderdaad erg mooi vliegen. Geen hellingwind, maar die omgeving! Waanzinnig om met zulk uitzicht te staan vliegen. De thermiek was goed, maar ging maar tot zo'n 200 meter boven starthoogte, hoger kreeg ik de kist bijna niet.

Hieronder een filmpje van de vervormingen van mijn FireWorksIV tijdens het gooien.

Zie [URL="
[/URL] de onvertraagde opnamen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk gemaakt, heel instructief. Vooral hoe dat kielvlak opzij lijkt te knakken.

Ééntje van een clubgenoot, lierstart geschoten op 2 juni. Toestel is een Easyglider.

Als je je kist niet zelf crasht, wordt hij wel in de lucht gedemonteerd :confused:

Dirk.

Haha, lachen zeg, die vogel.

Nog een uit eigen doos. Zomaar een dagje lekker vliegen met de WIK Speed Astir.

Als je je kist niet zelf crasht, wordt hij wel in de lucht gedemonteerd :confused:

Dirk.

dit verteld meer over hoe dom wij mensen zijn... het is duidelijk dat we hier een vader/moeder storen die een nest heeft...

jammer genoeg word er dan nog gevlogen.
dit maakt zo een vogel uiterst agressief.
als ik ooit aangevallen word door een vogel, dan land ik, want dan is het duidelijk genoeg voor me. :)

Hype WOW

Ik ben geen man van schuimpjes, maar voor de vakantie toch overstag gegaan: de Hype WOW. Wat een heerlijk gooi en smijtdingetje is dat! Aanrader. Absoluut geen hotliner, ik noem het liever een funliner . . Afijn, fimpje was ook leuk om te monteren en dit is het resultaat.

Oh ja, thermieken doet ie ook wel goed, maat dat is met dit kistje zo saai . . .

Jacob Bos

als ik weer eens zie hoe dat koffer van de wagen geladen is, dan krijg ik kippenvel :) is alles toen heel aangekomen?

Alles is heel aangekomen en ook weer heel mee terug gegaan.

Hieronder een filmpje van de eerste vliegdag van mijn Sagitta900. Helaas leeft dit vliegtuig niet meer, hij is eens onbestuurbaar heel hard de grond in gegaan. Reden onbekend. Van het vliegtuig was niet veel meer over. Erg jammer, want het was een heerlijk vliegtuig. Langzaam, snel, goed in thermiek en supersterk. Elke keer als ik dit filmpje zie (of het Wasserkuppe filmpje 2 postings terug) mis ik hem nog een beetje.

Even dit draadje weer naar boven halen, omdat ik het erg leuk vind al die filmpjes.
Dit filmpje heeft misschien niet echt met zweefvliegen te maken, maar vogels zijn nu eenmaal de reden waardoor ik zo gefascineerd ben door het vliegen.

we zaten beide met open mond te kijken :) (mijn vriendin en ik)

dit is wat we eigenlijk werkelijk willen, maar aangezien we geen vleugels hebben bouwen we maar nabootsingen van het mooie wezentje.

Back