Plaats hier je "Mooiste zweefvlieg filmpjes"

Wat een heerlijk mooie hobby hebben we toch....

Voor Arjan

en deze Fafnir van 9,5 meter......

attachment.php

Grt Lyckele

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dat ze het met die neus best mooi hebben opgelost. Je kunt hem prachtig vliegen als sleper zonder bladen en ook met als je deze niet voorhanden hebt. Het is dat of wellicht nooit zo'n kist kunnen vliegen.

Ik hou helemaal niet zo van DS-en, maar deze vind ik wel aardig.
Dirk.

Knap wat deze piloot laat zien.
Afgelopen zondag bij het hellingvliegen naast de Ketelbrug speelde ik ook even met de gedachte om de DS-en met mijn Dread.
Maar mijn gezond verstand heeft mij doen besluiten om van af te zien.

Johannes

Leuke film, met vele leerzame momenten waarin humor niet ontbreekt.

Johannes

Mooi filmpje hoor. Mooi hé zo'n Habicht :mrgreen::mrgreen:
Gelet op de start omstandigheden en waar daarbij zo kan fout gaan is een Front Electric Sustainer (:D) hier ook wel handig.

Mooi filmpje hoor. Mooi hé zo'n Habicht :mrgreen::mrgreen:
Gelet op de start omstandigheden en waar daarbij zo kan fout gaan is een Front Electric Sustainer (:D) hier ook wel handig.

je hebt helemaal gelijk over die habicht, maar persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar t rode model ;) (niets tegen blauw)

maar rood vliegt beter naar het schijnt! haha

ze mogen van geluk spreken dat er geen stukken gemaakt werden met die idiote starten!

Vast wel, maar hellingen zijn hier niet dik gezaaid.
Ik heb wel een paar keer op de Wasserkuppe gevlogen met deze ASK 21.

Taco.

Daar doelde ik ook eigenlijk op. Raymond (Fotor) heeft ook een ASK 21 electro en vloog daar dit jaar ook mee op de Waku.

Vanaf 1.10 in beeld ;)

Grt Lyckele

Sowieso is dat hele Black Sheep verhaal erg gaaf om te zien!

Ik weet dat de piloten erg veel ervaring hebben, maar soms vraag je je af waarom ze zo veel risico's nemen door gewoon boven en tussen het verkeer te vliegen op snelwegen bijvoorbeeld. :confused:

Maar dit is verder redelijk OFF TOPIC!!!! :cool:

Back