plaatsen van EMOTICONS

Hoe kan ik EMOTICONS toe voegen aan mijn antwoorden.

Ik krijg alleen maar de tekst te zien,kopieéren wil wel maar plakken gaat niet.

Wie weet raad?

Gr.Joop

gewoon op een emoticon klikken

en dan kijk je of dit( Schakel Smilies uit in dit bericht ) uit staat
als hij aangevinkt staat dan moet je hem ff aanvinken dat hij niet meer aan staat

hoop dat je het begrijpt

mvg mike

Hi Mike

Ik snap wel wat je schrijft, maar als ik op een van de EMOTICONS druk krijg ik alleen maar de tekst en of ik de smiles wel of niet aan vink maakt geen donder uit.

Hoe verder?

Gr.Joop

ik snap het ook niet hoe kan je dien emoticons nou plaatsen in een tekst dan ?

gewoon erop klikken :roll: en als je dan op 'voorbeeld van bericht' klikt, dan zul je ze wel zien staan... en nu staat er onder jouw smileys (rechts van het vak waar je typt) 'more' als je daarop klikt, zal een nieuw scherm worden geopend met meerdere smileys.

Trouwens jeppe, zo gaat het ook

:banana:

even ter verduidelijking-- : banana :

NORMAAL GEEN SPATIE TUSSEN ':' en banana dus..

Laatst bewerkt door een moderator:
Klein miereneukerigheidje.. die dingen heten smileys, geen emoticons :P

Onvoorstelbaar dat de bedenker er van, er geen rooie cent aan overgehouden heeft. Moet je je voorstellen.. al had die man maar 0.5ct per geplaatste smiley gekregen.. dan nog was ie stinkend rijk geweest nu :P

Wat betreft het plaatsen van de smileys, het maakt ook uit welke editor je gebruikt hier op het forum. Even met de foruminstellingen spelen wil helpen; de standaardeditor geeft je geen keuzes, maar de uitgebreide wel.. dan is het een kwestie van gewenste smiley aanklikken en kloar.

Ik heb ook een probleem om smileys te plaatsen. ik zie namelijk helemaal geen smileys staan hier recht van van het kader waar ik nu in typ.
Wanneer ik helemaal naar beneden scrol nadat ik post reply aangeklikt heb staat alleen in een klein kadertje" regels voor berichten" en daar staat in smileys zijn aan.

Het woord smileys is dan blauw klik ik dan aan zie ik inderdaad een lijst met smileys, maar dit zal toch niet de manier zijn neem ik aan om te kopieeren en hier weer in te plakken.

Wie kan mij helpen? bij mijn gebruikersinstellingen kan ik ook niets vinden.

Jij typt waarschijnlijk in het 'Quick Reply' editor-venster. Je moet op de blauwe 'Post Reply' knop klikken voor een uitgebreide bericht-editor.

Code:
              [img]http://www.modelbouwforum.nl/forums/images/buttons/reply.gif[/img]

Die klik ik inderdaad ook aan wat je daar laat zien. het enige wat er bij mij onder staat zijn de berichtpictogrammen. ik kan ook niets vetgedrukt of in kleur typen

Hoi Edwin,

kijk eens bij gebruikersinstellingen -> Opties wijzigen.
Dan scroll je wat naar beneden tot je het tabblad Diverse opties tegenkomt.

De eerste optie is een keuze tussen de diverse tekstverwerkers, waarschijnlijk staat dat bij jou op basic tekstverwerker. Je moet kiezen voor Geavanceerder tekstverwerker - WYSIWYG

Vergeet niet onderaan de bladzijde voor wijzigingen opslaan te kiezen ;)

Nu zal het wel werken denk ik.

PS: zag dat je Decathlon gereserveerd was, hopenlijk lukt de verkoop :)

Grtz,
Menno

Hoi Edwin,

graag gedaan hoor :)

Ik heb hetzelfde bij de hand gehad zo'n drie jaar geleden.
Ergsn wist ik nog ongeveer hoe het zat ;)

Grtz,
Menno

Back