G gilber 30 jan 2010 #1 hallo ben op zoek naar een bouwplan van een ultimate 10-300 van goldberg mijn toestel moet opgeknapt woden wie kan mij aub helpen mvg gilbert Laatst bewerkt: 9 feb 2010
hallo ben op zoek naar een bouwplan van een ultimate 10-300 van goldberg mijn toestel moet opgeknapt woden wie kan mij aub helpen mvg gilbert
G gilber 7 feb 2010 #3 hallo is er niemand die een bouwplan heeft van de ultimate van goldberg ik wil er wel voor betalen Gilbert
hallo is er niemand die een bouwplan heeft van de ultimate van goldberg ik wil er wel voor betalen Gilbert
PH-TVS verslagschrijvers 7 feb 2010 #4 Misschien kun je hier iets mee? Bauplan Ultimate Goldberg GBGA00537 - Modellflugshop Groet, Theo
G gilber 7 feb 2010 #7 hallo dat zou geweldig zijn op de site van modellflugshop is hij te koop maar sturen niet naar Belgie mvg Gilbert
hallo dat zou geweldig zijn op de site van modellflugshop is hij te koop maar sturen niet naar Belgie mvg Gilbert
H Hanzl 8 feb 2010 #8 Als Cor m niet kan vinden zal ik eens kijken, volgens mij heb ik m ook nog wel ergens zwerven...
simendewulf 9 feb 2010 #10 mischien met wat vergrotingen , kan je dit mischien gebruiken hhttp://manuals.hobbico.com
H Hanzl 13 feb 2010 #12 Hoi Gilber, Ik heb helaas alleen de tekening van de vleugel terug gevonden Hans
G gilber 13 feb 2010 #13 ultimate als dan iemand de plannen vind van de rest ben ik geholpen groetjes gilbert