Ik vind het een volkomen logische en doordachte oplossing voor een probleem dat onmogelijk van te voren te verhelpen is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/10685014/__Dit_is_de_plaszak_van_de_NS__.html?p=33,3uhmmm en waar kan ik na afloop mijn handen wassen???
Allemaal ouwerwets gezeik !!
niveau daalt weer![]()
.
Ja, dat was vroeger. Toen de lucht schoon was en sex vies.Nee!!!!!!
Dat was als je door het gat in de bodem de bielzen zag voorbijflitsen. Als die bielzen stilstonden, dan mocht je niet zeiken.
of ik blijf verder doen zoals ik nu bezig ben, dichter bij de pot staanNee, het is de kunst om echt ACTIEF af te knijpen zeg maar....
Dan mors je niet....
Zeker niet je hele blaas leeg plassen!!! Want dan is het idd een drama, en kan je de dweil pakken....
(oefen buiten)
zitten toch nooit helemaal vol
Zeker nooit in de ochtend- of avondspits in de randstad een trein bekeken. Daar heb je ook van die proppers nodig, net als in Taiwan.er is ruimte zat,treinen zitten toch nooit helemaal vol
Ach, sommige mensen reizen langer dan 10 minuten met de trein. Als je half Nederland door reist en hier een daar een bakkie koffie neemt om op te warmen dan acht ik de kans heel groot dat je binnen een uur wel wat kwijt wilt.en als je veel moet pissen,tja dan moet je niet te veel zuipen,
er zijn bedrijven waar je dan zelf maar plee papier mee moet nemen omdat je thuis voor je naar je werk gaat schijt,
en schijten op t werk is uit den boze,
Vooral veroorzaakt door de graaiers achter hun bureau die aan zelfverrijking doen over de ruggen van de medewerkers en de maatschappij. Wat dat betreft ben ik erg voorstander van een standaard salaris voor functies in dergelijke berdijven. Overigens ging het mis met het privatisering van allerlei zaken. Basisvoorzieningen als OV en nutsbedrijven horen bij de overheid en niet bij private ondernemingen (en ook niet een groot of meerderheidsaandeel in een geprivatiseerd bedrijf). Just my last 2 cents.Geld = de moeder van heel veel problemen op deze planeet, dat is een feit.