Voor alle geintresseerden:
Sinds een maand of 2 zijn er 4 senioren, 1 junior en 1 oud vlieger als leider begonnen met een F1D project. Dit project staat helemaal in het teken van het F1D vliegen. Sinds de klasse is aangepast is het vliegen en bouwen voor velen aantrekkelijker geworden maar wordt nog weinig gedaan. Dit vooral omdat de afmetingen en het gewicht nogal afschrikken. Het gewicht is namelijk 1,2 gram en de spanwijdte is 55 cm met een koorde van 20 cm max.
Als trainingen zullen er vaak meetings gehouden worden op verschillende plaatsen in het land. Het doel van deze meetings is een goed team uit te kunnen zenden naar bordeaux in oktober 2005. Daar wordt dan het EK F1D gevlogen.
Nu ben ik opzich wel nieuwsgierig naar de reacties van mensen die dit project steunen of toejuichen.
Sinds een maand of 2 zijn er 4 senioren, 1 junior en 1 oud vlieger als leider begonnen met een F1D project. Dit project staat helemaal in het teken van het F1D vliegen. Sinds de klasse is aangepast is het vliegen en bouwen voor velen aantrekkelijker geworden maar wordt nog weinig gedaan. Dit vooral omdat de afmetingen en het gewicht nogal afschrikken. Het gewicht is namelijk 1,2 gram en de spanwijdte is 55 cm met een koorde van 20 cm max.
Als trainingen zullen er vaak meetings gehouden worden op verschillende plaatsen in het land. Het doel van deze meetings is een goed team uit te kunnen zenden naar bordeaux in oktober 2005. Daar wordt dan het EK F1D gevlogen.
Nu ben ik opzich wel nieuwsgierig naar de reacties van mensen die dit project steunen of toejuichen.