Pokkeweer!!! Dus maar nutteloze dingen doen

Een beetje leren voor de toetsweek die eraan staat te komen en uitkijken naar mijn eerste 1:1 motorvliegles voor mijn brevet die ik zaterdag heb. Niet heel erg nutteloos natuurlijk :)

Kijken naar hoe de robotstofzuiger de troep van een middagje zagen opruimt :) Redelijk nutteloos tijdsverdrijf, dat kijken.. ;)

hapebery.jpg
Hahaha, dat komt me bekend voor! :D En hij slaat ook telkends net dat ene stukje over waar die moet zijn! Hahahaha!

Tja om toch iets nutteloos te doen heb ik zo'n opsekop microheli ding voor binnen gekocht (ncpx) en kan ik dus nu ook helivliegen..... Tja nu de verleiding weerstaan om grote heli's te kopen :hammer:

Tja en dan nog verder in cad voor freesfiles voor de duo discus van 3M ach en als de docent te veel zeurt dan nog wat huiswerk zodat ik mijn PART examen ook kan halen :-)

ja die is aardig maar het kijken naar de robotstofzuiger is toch wel de mooiste die er bij zit tot nu toe. Ik heb geen robotstofzuiger. En mijn vrouw wordt helemaal zenuwachtig als ik naar haar ga zitten staren onder het stofzuigen.....

Compleet nutteloos: proberen een motorschot in mijn Ibis te lijmen, glibbert alle kanten op dus er weer uit voordat de epoxy begint te harden en als een dolle de hele boel weer schoonmaken. Grrrmmbbbblll. Morgen weer een kans.

Bij toeval kwam ik vervolgens op deze site met fantasie kleurstellingen:

Fantasy -

Zitten wel ontzettend mooie dingen tussen!

Jullie noemen allemaal nuttige dingen, de vraag was welke nutteLOZE dingen jullie doen! Zoals kleurtjes op je zender aanbrengen :-)

Nutteloos doen is misschien moeilijker dan verwacht? Ik kan voor een heleboel dingen, behalve dan kijken naar een robotstofzuiger, wel een nuttige verklaring geven, denk ik...

LOL ja daar zeg je wat. Ik kom de avond wel weer door :-)
Heb je nog meer van die briljante ideeën? Misschien zo'n ding maken

Gewéldig! Ontzettend leuk. Maar uiteindelijk toch ook wel nutteloos :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Die robotstofzuiger is herkenbaar, wie heeft ooit niet eens tijd verspilt aan het kijken naar de patroontjes op je computerscherm tijdens het defragmenteren van je schijf? ;)

ik weet niet hoe het in het verre noorden is, maar hier is het heldere hemel, 2 graden, geen zuchtje wind... perfect vliegweer, zeker voor al die maidenvluchten die al weken/maanden op zich laten wachten!

Dat lijkt mij behoorlijk zinloos ja, dat kan ik ook wel zien als ik uit het raam kijk.

Helaas kan ik niet weg :( dat is dan weer even minder!!

Nutteloos ken ik niet.wel nutteloze dingen nuttig maken.
Zo heb ik de drukknop van mijn dx6i voor de motorstop vervangen voor een tuimelschakelaar.
Nutteloos wat doen is bij mij experimenteren voor probeersels wat uiteindelijk weer nuttig is.

Ach en het volgende schatje is ook in wording,van de zelfde tekenaar als de fw190 (timo starkloff)

2013-01-06191115.jpg

Back