Pol voor NK

• Topicstarter Topicstarter mikky32
  • Startdatum Startdatum

Regels voor het NK van 2010

• Motor en regelaar vast gelecht. dus iedereen bv een Ezrun setje.

Votes: 12 34,3%
  • Motor vast bv Speedpassion en regelaar vrij.

Votes: 7 20,0%
  • iets anders bv motor volgens EFRA en regelaar vrij.

Votes: 16 45,7%

• Total voters
    35
Dit gaat gelukkig alleen over de toerwagen klasses... Ben blij dat ik Pro10 rijd, daar zijn we het zeer goed eens over hoe de klasse eruit gaat zien...

En gelukkig is het ook duidelijk dat er alleen (potentiele) NK rijders stemmen en komen ze ook allemaal hier....

Uiteraard heb ik gestemd, ik ga volgend jaar NK Pro10 10.5 lipo rijden maar dat neemt niet weg dat ik wel een mening heb... En dus ook een stem... ;)

Tja de uitslag op dit forum is nou niet echt een een duidelijke uitslag van wat er aan NK rijders zijn. Hoe serieus moet je de uitslag nemen.
In de discussie zitten ook nitro rijders en die zie je ook niet op een NK.
Maarja er werd zoveel heen en weer gekwebbeld dat ik de pol heb gestart.
Maar ga naar de vergadering en breng daar je stem uit. Dan heb je zeggenschap en kun je bepalen waar het naar toe gaat met de NOMAC.

Tja de uitslag op dit forum is nou niet echt een een duidelijke uitslag van wat er aan NK rijders zijn. Hoe serieus moet je de uitslag nemen.

Wat is de waarde van een poll als je van te voren al twijfelt aan hoe serieus je hem moet nemen. Er is geen enkel steekhoudend argument voor de uitslag te bedenken anders dan dat de gemiddelde bezoeker van MBF ergens voor is. Of dit nou een rijder is of een vlieger.... dat maakt dan niet uit

Wat is de waarde van een poll als je van te voren al twijfelt aan hoe serieus je hem moet nemen. Er is geen enkel steekhoudend argument voor de uitslag te bedenken anders dan dat de gemiddelde bezoeker van MBF ergens voor is. Of dit nou een rijder is of een vlieger.... dat maakt dan niet uit

Tja niets maar dat vind ik van de discussie ook. die is nutteloos.
Ben het trouwens volledig met je opmerking eens in die discussie.

In de discussie zitten ook nitro rijders en die zie je ook niet op een NK.

Mja....en zo zie je maar weer eens hoe gesloten je sport wilt houden. Ook brandstof rijders rijden wel eens een electro wedstrijd, dan wel geen NK maar daartegen wat er op een NK gebeurt zal zich ook vertalen naar de clubs en hebben wij wel degelijk belang in een bepaalde keuze.
En daarnaast kunnen er onder de stemmers ook mogelijke toekomstige NK rijders zitten.

Ik heb bewust niet gestemd maar hou de poll wel in de gaten.

Mja....en zo zie je maar weer eens hoe gesloten je sport wilt houden. Ook brandstof rijders rijden wel eens een electro wedstrijd, dan wel geen NK maar daartegen wat er op een NK gebeurt zal zich ook vertalen naar de clubs en hebben wij wel degelijk belang in een bepaalde keuze.
En daarnaast kunnen er onder de stemmers ook mogelijke toekomstige NK rijders zitten.

Ik heb bewust niet gestemd maar hou de poll wel in de gaten.

I stem ook niet maar weet dat er veel stemmen tussen zitten van mensen die nog nooit een nk hebben gereden of gaan doen.
Discussie is nutteloos. ze moeten naar de vergadering gaan en stemmen. deden ze afgelopen jaar ook niet en zie wat er gebeurde.

Back