Poll: Circuit keuze dagje rijden met Modelbouwforum

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door krazy, 22 sep 2003.

?

Welk circuit?

  1. Apeldoorn (open vanaf 13.00 uur)

    100,0%
  2. Velp (open vanaf 10.00 uur)

    0 stem(men)
    0,0%
  1. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    je hebt zelf je post geedit, en dus ook waarschijnlijk je poll verwijderd............Peet...............8)
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    @ krazy.. Je kan toch ook zeggen naar welk circuit je [kan] gaan ?
     
  3. krazy

    krazy Guest

    Ik heb tekst toegevoegd ja.....verwijder je daar de poll mee???
     
  4. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    hehe lol :p
     
  5. krazy

    krazy Guest

    Hahaha
    Ik edit het bericht weer....maak nieuwe poll aan...en hij zet nu automatisch de oude er ook weer tussen....heel leuk :p
     
  6. Qlone

    Qlone Guest

    Maar we waren er toch al redelijk uit? Mij maakt het toch niet uit waar er gereden gaat worden, als 't in een weekend is doe ik gewoon mee, ongeacht waar 't is :)
     
  7. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Iedereen loopt een beetje te klagen dat Apeldoorn maar vanaf 13:00 open is maar je kunt er wel tot 17:00 of 18:00 rijden in het weekend.
    Ik kan mij niet voorstellen dat dit te kort aan tijd is om met een paar man vol te maken en eventueel wat bij te praten.

    Volgens de poll is Apeldoorn nog steeds de grootste voorkeur..... :)
     
  8. Qlone

    Qlone Guest

    Wat ik een beetje het nadeel vind van apeldoorn is dat er gereden wordt in blokken en als het druk is je soms niet eens aan de beurt komt, en weer 3 kwartier moet wachten...
    Nou weet ik niet hoe dat op velp (mijn voorkeur) geregeld is, maar volgens wat ik heb opgevangen hebben die niet zo'n bezwaar tegen alle klassen tegelijk op 't circuit...
     
  9. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    In veld is dat precies hetzelfde geregeld, 't is een algemeen systeem lijkt me zo.... ze zetten 't alleen aan als 't echt druk is, als er een 1:5 auto is dan zal die mee doen met de 1:8... worden 't er meer (4 ofzo) dan krijgen ze ook een apparte sessie...

    geewoon hopen dat 't niet te druk is :)

    denk niet dat 't heel vervelend is, 't is meer veilig voor jezelf...
     
  10. Qlone

    Qlone Guest

    Nou, ik zou er als ik 1/8 zou rijden niet gelukkig mee zijn als er uitgerekend tijdens mijn tijdblok een 1/5 wagen mee zou rijden. Al is dat natuurlijk wel een mooie gelegenheid om 't inhalen eens te oefenen :) .
    Als 't echt druk is is 't bij de 1/10 toerwagen klasse (welke ik rijd) toch ook wel dringen op de rijdersstand...
     
  11. Guest

    Guest Guest

    je mag bij emvc rijden tot het donker is ;)
     

Deel Deze Pagina