Polo & Mini driftend

Sinds wanneer word de polo verkocht met achterwiel aandrijving.... Toch echt wel het nodige knutselwerk dat verricht is door deze heren..

Zelf hoef ik het echt niet.. Mijn auto rijdmooi zuinig van A naar B..

de auto`s zijn verbouwt en beide uitgerust met een Kawasaki 1100 ZZR (je een motorfiets) motorblok .

Vip-er zei:
Sinds wanneer word de polo verkocht met achterwiel aandrijving....

Heeft een mini ook niet echt hoor ;) zeker niet standaard.
Rij zelf ook mini... deze heren mogen bij mij ook wel even zo'n blokje erin komen knutselen!!!

er zijn veel nederlandse mini rijders die stik jaloers zijn op die mini, en hem ook graag zo omgebouwd zouden zien ;)

Toch aardig stuurwerk van de heren trouwens... jammer dat we de mini niet zo vaak in beeld zien

Bar zei:
de auto`s zijn verbouwt en beide uitgerust met een Kawasaki 1100 ZZR (je een motorfiets) motorblok .

1x Kawa ZZR 1100
1x Suzuki GSXR 1000

Leuk nagemaakt van de Diablo SMART:
[/media]

En in een Dragrace:
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
wat maken die Kawasaki blokken toch een g**l geluid zeg :yes:
ik zie ze alleen toch liever op een motorfiets zitten, hoewel een mini in de buurt komt hehe :D

zie me zelf ook wel in een paar jaar in zo'n opgevoerde ragbak zitten :P

ik ben benieuwd hoe vaak je dan bij de pomp staat ;)

van mijn golf VR6 was ik zo genezen.
zegeltjes, powerpoints en handdoeken sparen ging erg snel :D

Jaren geleden gereden in de Young Timer Cup met een Mini 1380cc Turbo. Toen ooit het achterlijke idee gehad om een JoHlWjCIFEE[/media] Metro 6R4 motorblok achterin te plaatsen. Maar de 3 liter V6 die in de 6R4 zat, was niet voor een normaal bedrag (tot 3000 gulden) te vinden.

En nee, de race-mini mocht niet op de weg (geen kenteken, maar groene platen doen wonderen), maar het is wel leuk om op de snelweg dikke Mercedessen en Volvos bij te houden en in te halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gestoord.. Maar ook weer mooi :-P
Op een ander filmpje laten ze die v6 zien.. +400 PK... :o

Die 2 filmpjes van de Kever zijn geweldig. Welk blok zit daarin?

Ik weet dat heel wat jaar geleden (halverwege de jaren 90) iemand bezig was een 2CV te bouwen met een Chevrolet V8 motorblok achterin.
Hij werkte toen bij Fokker en racete ook met 2CV's.
De 2CV zou de wielkasten voornamelijk naar binnen uitgebouwd krijgen, zodat het profiel van de auto gelijk bleef, ondanks de dikkere wielen.

Ik ken de verhalen alleen van diegene zelf, maar heb de auto nooit gezien.

Kent iemand van jullie hem?

Bas

Back