hannesie 29 okt 2009 #21 Doe mij er ook één Plotterwelt . XXL Elievaart . XL Gijs XL Schilper. XL heligek XL Japio, XL Hans,XXL Mvgr hans
Doe mij er ook één Plotterwelt . XXL Elievaart . XL Gijs XL Schilper. XL heligek XL Japio, XL Hans,XXL Mvgr hans
plotterwelt 31 okt 2009 #25 Ik bedoelde eigenlijk jou . Maar in een eng shirtje komt je figur beter tot uitdrukking . Volgende week word de eerste serie in opdracht gegeven , als ze klaar zijn post ik wel de eerste foto,s . Mvg Johan
Ik bedoelde eigenlijk jou . Maar in een eng shirtje komt je figur beter tot uitdrukking . Volgende week word de eerste serie in opdracht gegeven , als ze klaar zijn post ik wel de eerste foto,s . Mvg Johan
Ton van Munsteren Forum veteraan PH-SAM 31 okt 2009 #26 Doe mij er ook één Plotterwelt . XXL Elievaart . XL Gijs XL Schilper. XL heligek XL Japio, XL Hans,XXL Ton XL Ton
Doe mij er ook één Plotterwelt . XXL Elievaart . XL Gijs XL Schilper. XL heligek XL Japio, XL Hans,XXL Ton XL Ton
plotterwelt 28 nov 2009 #27 De eersten Polo shirts zijn binnen . Prijs is dus 17,50 Degene die een besteld heeft kan mij even een Pbtje sturen hoe hij het geregeld wil hebben . Bij mij ophalen. Toesturen ( + 2,50€ ) In ontvangst nemen op de Meeting ( dan graag nu vooruit betalen) Mvg Johan Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2015
De eersten Polo shirts zijn binnen . Prijs is dus 17,50 Degene die een besteld heeft kan mij even een Pbtje sturen hoe hij het geregeld wil hebben . Bij mij ophalen. Toesturen ( + 2,50€ ) In ontvangst nemen op de Meeting ( dan graag nu vooruit betalen) Mvg Johan
Ton van Munsteren Forum veteraan PH-SAM 28 nov 2009 #28 Johan Super , Shirt is leuk geworden , Pb verzonden Ton
plotterwelt 28 nov 2009 #29 Elievaart . XL Gijs XL Schilper. XL heligek XL Japio, XL Hans,XXL Bij die gene waar het geregeld is haal ik uit de lijst . Is voor mij dan makkelijker bij te houden . Mvg Johan
Elievaart . XL Gijs XL Schilper. XL heligek XL Japio, XL Hans,XXL Bij die gene waar het geregeld is haal ik uit de lijst . Is voor mij dan makkelijker bij te houden . Mvg Johan
plotterwelt 28 nov 2009 #31 Pb terug en lijst aangepast. Elievaart . XL Gijs XL heligek XL Japio, XL Hans,XXL Mvg Johan
plotterwelt 28 nov 2009 #35 Pb,s terug en lijst aangepast . Elievaart . XL heligek XL Japio, XL @je, XL Mvg Johan
heligek 28 nov 2009 #36 nooit geen pb gehad johan oeps niet gezien dat ik jou een pb moest sturen dus bij deze gr.john
plotterwelt 30 nov 2009 #37 De shirts zijn op de post . en lijst aangepast . Elievaart . XL Japio, XL @je, XL Mvg Johan
hannesie 30 nov 2009 #39 Hoi Joahan, ik heb het geld een klein kwartiertje geleden op je rekening gestort! Mvgr hans