Ik had nog een porsche model staan, ik wou nog eens wat bouwen en ik had nog wat elektronica: kortom, weer iets te doen. Eerst wat spullen bij elkaar gezocht
Eerst was ik van plan de bodemplaat van karton te maken
Later bleek dat toch onpraktisch en heb ik de originele bodemplaat gebruikt
Eerst wat spullen bij elkaar gezocht
En toen motor en servo op bodemplaat gemonteerd
Even een totaalplaatje
Morgen wil ik er een meer gangbare servo inzetten (met wat minder draadjes) en probeer ik weer verder te werken. Ook probeer ik de achteras dan klaar te krijgen. Aandrijving gebeurt dmv elastiekje o.i.d.. Ik heb alleen nog een kleine ontvanger van 27MHz nodig (zo goedkoop mogelijk) en evt. een speed controller. Iemand een goed idee? Het moet allemaal wel erg compact zijn, zelfs een gewone batterijbox voor 4 batterijen past nergens meer. En servo kan ook niet opgeschoven worden wegens ruimtegebrek.

Eerst was ik van plan de bodemplaat van karton te maken

Later bleek dat toch onpraktisch en heb ik de originele bodemplaat gebruikt
Eerst wat spullen bij elkaar gezocht
En toen motor en servo op bodemplaat gemonteerd
Even een totaalplaatje
Morgen wil ik er een meer gangbare servo inzetten (met wat minder draadjes) en probeer ik weer verder te werken. Ook probeer ik de achteras dan klaar te krijgen. Aandrijving gebeurt dmv elastiekje o.i.d.. Ik heb alleen nog een kleine ontvanger van 27MHz nodig (zo goedkoop mogelijk) en evt. een speed controller. Iemand een goed idee? Het moet allemaal wel erg compact zijn, zelfs een gewone batterijbox voor 4 batterijen past nergens meer. En servo kan ook niet opgeschoven worden wegens ruimtegebrek.
Laatst bewerkt: