Positie starthaak bij delta

pas maar op dat er zo geen eikeltje is dat je zender steelt... of perongeluk eens tegen je rugzak stampt

ah dan heb je weer geluk :)
maar weet je... eigenlijk ben je een stapje te ver aan het gaan hoor...

jij steekt de zender en vliegtuig in je kluisje, en neemt de boeken liever een hele dag eruit...
een hobby mee gaan nemen naar de ergste plaats op de wereld... school!

maar ja, wij zijn wel al vaker zot verklaard :p

wij shockflyeren bijvoorbeeld ook in de opslaghal van het werk. en proberen dan rond de kabels van de perslucht te vliegen ;) of door de spanten van het dak.

he bah, boeken, laten we zeggen dat ik nu op `t MBO nog maar 4 boeken en een laptop heb, dat valt dus reuze mee :D
Weet iemand mischien een goedkoper adresje voor epp vleugeltjes? ik vindt 30 euro voor een 70cm kistje nogal aan de hoge kant...

Mike

.... naar de scapheap gereden, een oude vuilstort....
.....meteen na school door naar de scapheap :D.....
Ik heb het idee :rolleyes: dat je eigenlijk scRapheap wilde schrijven.
Toch denk ik dat, als je in Nederland de weg vraagt naar 'the scrapheap', geen mens snapt wat je bedoelt. :confused:

Maar mocht je ooit in Engeland naar 'de stort' willen, dan word je alleen de goede kant op gestuurd als je naar 'the tip' vraagt.:yes:

Laatst bewerkt:
he bah, boeken, laten we zeggen dat ik nu op `t MBO nog maar 4 boeken en een laptop heb, dat valt dus reuze mee :D
Weet iemand mischien een goedkoper adresje voor epp vleugeltjes? ik vindt 30 euro voor een 70cm kistje nogal aan de hoge kant...

Mike

op beurzen kom je al snel zo een goedkope dingetjes tegen.

Back