Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Welke verf gebruiken jullie ???
Ik gebruik Faskolor. Dat is op waterbasis, nagenoeg reukloos, hecht enorm goed aan Depron en ik behoorlijk krasbestendig (blijft flexibel). Voor op Depron verdun ik het met 1/3 water, dus lekker dun en weinig nodig. Scheelt toch weer gewicht na het drogen.

ik gebruik schmincke verf..

dekt ook goed en is makkelijk in gebruik (hoef je in principe niet te verdunnen) en kun je gelijk uit het potje in de spuit druppelen

Nou hij is af hoor.....zitten aardig wat uurtjes in ondertussen..maar naarmate je ervaring krijgt gaat het wel steeds sneller gelukkig...

Overigens gebruik ik ook de verf van schmincke(of hoe schrijf je dat:confused:)

Nu nog goed genoeg leren vliegen voor een AM :-)lolzzz

Hier de foto's van het resultaat van het spuitwerk.

full

full

full

Grtzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Tnx...

Er had trouwens nog iemand gevraagd om de gewichtstoename..

Nou hij was eerst 36 gram en nu 38 gram, dus op een weegschaal die op grammen gaat zou ik zeggen ergens tussen de 1,5 en 3 gram gewichtstoename......

Grtzz

zoals beloofd....

hoe heb ik dat nu gedaan.........

een filmpje voor de beginnende airbrusher.....

Grtzz

Je kunt niet alleen airbrushen maar ook nog eens mooi vastleggen op film :worship:
Echt een retegaaf filmpje :thumbsup:

Keigoed filmpje Corné. Hier hebben we wat aan. :thumbsup: :worship:

Alleen bij het spuiten van de vlammen moet je je mallen echt op de ondergrond houden, dat geeft een "hardere" scheidingslijn waardoor er meer diepte-effect ontstaat. Dat is mijn ervaring na een uurtje oefenen. ;)

Ik had in dit geval de mal voor de vlammen niet eens vastgezet met spuitlijm, dit omdat het zwart er een beetje overheen zou vallen.. en die mal heb ik dus wel vastgezet.....

De accenten zijn heel goed sherp te krijgen met een freehand sjabloon....

Grtzz

Ik had in dit geval de mal voor de vlammen niet eens vastgezet met spuitlijm, dit omdat het zwart er een beetje overheen zou vallen.. en die mal heb ik dus wel vastgezet.....

De accenten zijn heel goed sherp te krijgen met een freehand sjabloon....
Ik bedoelde inderdaad wat scherper te maken door het sjabloon wat dichter op de ondergrond te drukken. Alleen moet je dan de randjes meer sluitend maken. Ah ja, whatever... Ik vind dat we als "rookies" best tevreden mogen zijn met onze behaalde resulaten. :yes:

Close upje tijdens het spuiten van de vlammen die ik op philliams Nexus heb geblazen.
true_flames_closeup.jpg

Nog ff een snel airbrushwerkje .......het moet een blowfish worden....

full

full

Back