Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Even wat geoefend met een kissie.
Alles in 1 kleur best lastig.
Geprobeert mijn zoontje erop te spuiten en aan de andere kant mevrouw Jolie.

full
Tsja, jammer dat die vleugel zo kort is. Als je kijkt naar het zwarte voorbeeldje op dat kladblokje dan had er zoveel meer op kunnen staan dan alleen haar hoofd. 8O :oops: ;) :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach als je het doortrekt zou dat stabilo best interessant kunnen worden :P

Maar dan moeten wel de oogjes van het zoontje toe natuurlijk..

Tsja, jammer dat die vleugel zo kort is. Als je kijkt naar het zwarte voorbeeldje op dat kladblokje dan had er zoveel meer op kunnen staan dan alleen haar hoofd.

Dan had je een Concorde moeten nemen!

Bij ons op de club hebben we een freesbank van Jeroen staan.
Jeroen is de depdart freeskoning, geloof dat de hele club hier zo'n beetje nu mee vliegt.
De een overdag de ander snachts met power ledjes geinstalleert.
Vliegt vooral strak, en is van depron, crash van ongeveer 1 eurie, alleen wweer lijmen en kleurtje geven.
Hier die van mij, geen shocky, maar zeker net zo leuk !!!

Ciao,
full

ps, nog mensen aan het airbrushen ???

@Nick,
Die depdart ziet er leuk uit! heb je mis. iets meer info?
Wordt deze besuurd met delta-mix? Zit er nog een versteviging in de vleugel?

Mike

@Nick,
Die depdart ziet er leuk uit! heb je mis. iets meer info?
Wordt deze besuurd met delta-mix? Zit er nog een versteviging in de vleugel?

Mike
Ontwerp van Willem Bravenboer, te vinden op zijn site onder downloads. Even wat naar beneden scrollen. :thumbsup:

De DepDart vliegt superstrak, heel gemoedelijk maar toch leuk om lekker meer te rollen en te loopen. Twee servootjes (SG50/HXT500), een 1400Kv 2204/2205 buitenlopertje, 10A regelaartje, 2S of 3S LiPootje en een 8x4HD propellortje (en je eigen ontvanger dan :p). Absolute aanrader. :yes:

Ontwerp van Willem Bravenboer, te vinden op zijn site onder downloads. Even wat naar beneden scrollen. :thumbsup:

De DepDart vliegt superstrak, heel gemoedelijk maar toch leuk om lekker meer te rollen en te loopen. Twee servootjes (SG50/HXT500), een 1400Kv 2204/2205 buitenlopertje, 10A regelaartje, 2S of 3S LiPootje en een 8x4HD propellortje (en je eigen ontvanger dan :p). Absolute aanrader. :yes:

En mooier had ik het niet kunnen zeggen.

Ik heb ermee nacht gevlogen en was onder de indruk van het toestelletje.......

Ben begonnen met een yakkie die in het teken staat van StarWars.
Eerste deel zit erop.

full

grtz
Nickos

Ben begonnen met een yakkie die in het teken staat van StarWars.
Eerste deel zit erop.

full

grtz
Nickos

:shock::shock:

You have GOT to be kidding me, je wordt steeds beter man,wanneer ga je je daytime job opzeggen :mrgreen:

Erg gaaf gespoten!
Hoelang ben je met 1 zo'n gezicht bezig, ik volg dit draadje al best wel lang en vind al je ontwerpen erg mooi :)

Dankje, met het laatste gezicht ben ik ongeveer 1,5 uur bezig geweest, incl alles weer opruimen en schoonmaken, helaas hoort dat er ook bij....:-)

een stof kapje houd in ieder geval de troep uit je neus! :) ;)

of het alles tegen houd weet ik niet maar bij mij werkt het wel, en met echt lekkere verf heb ik zo'n mega kap over mijn neus... dan ruik je echt niks meer!

Back