Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
En nog het vleugeltje van Erik's Zicral. Nu allemaal snel bouwen en een groepsfoto als ze vliegklaar zijn. 8)

zicral_erik_4.jpg

Heb ook ge-airbrushed..is alleen op papier....is Hancock geworden (will smith)
Volgende brush wordt mijn Yak 54, cockpit is al gespoten....indoor staat weer voor de deur :-)

Foto-G4ZFYR66.jpg

Heb ook ge-airbrushed..is alleen op papier....is Hancock geworden (will smith)
Volgende brush wordt mijn Yak 54, cockpit is al gespoten....indoor staat weer voor de deur :-)
Telt niet, op papier spuiten is veel makkelijker dan op glad Depron. :teacher: ;)

wat van schilders tape gebruiken jullie mijn spuitverf krijpt er steeds onderdoor :(
dan krijg je raare wasen zoals op me click

latterzzzzzzzzzz

Foto-DJNKCH4T.jpg

Boven van me nieuwe Click
Foto-LODEU3IV.jpg

En de onderkand van me nieuwe click

wat vinden jullie er van ik ben er trots op
mijn eerst gespoten shockflyer
met action spuitverf maar bij mij trekt de spuitverf er steeds
onder de schilderstape door

latterzzzzz...........

dan spuit je mischien te dik... ik gebruik een velletje papier met spuitlijm (3m ) als mal en spuit erg dun.
met een spuitbus zul je verderaf moeten spuiten...

grtzzzzzz :)

wat van schilders tape gebruiken jullie mijn spuitverf krijpt er steeds onderdoor :(
dan krijg je raare wasen zoals op me click

latterzzzzzzzzzz

Geen schildersplakband gebruiken. De verf trekt er onder. Zoals richardh al schreef is briefpapier met 3M spuitlijm veel beter. Of je kunt wat ander (low tack) tape gebruiken.
m.v.g. Erik

ha Justus

ja hij verschijnd zeker op de club
alleen een paar spuitfoutjes gemaakt maar kon ook nie anders
voor de eerste keer is hij best strak

latterzzzz

Twee Sumo F3Axis vliegertjes. Ontwerp komt van RCGroups af. Een lang leven zijn dit soort vliegers niet beschoren. De eerste happen zijn er in de sporthal tijdens het tikkertje spelen al uit gevlogen. 8O ;)

sumo_paintje2.jpg

sumo_v3_finished.jpg

Back