Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
BTW, ik heb dit kistje volledig gespoten met "äction verf" 5 of 6 tubes voor 2,50 :D
ongeveer 1 op 3 verdunnen met water en voila :D

@Jeroen van Gog: hoe heb je de ghost flames op de Yak gemaakt?
Net zoals Donatas in het You tube filmpje?
Heb je ook zelf een paar mallen gemaakt?

groeten van Erik

Hey Erik,

Ik heb het wat simpeler gehouden. Ik heb een dop gepakt van een spuitbusje en deze elke keer verzet op het depron. Als je dan van verschillende kanten elke keer een beetje nevel spuit krijg je een simpelere versie van de gohstflames. Niet zo mooi als Donatas maar wel veel sneller.

Als je genoeg tijd hebt zou ik gewoon wat malletjes maken zoals Donatas dat gedaan heeft. Een stukje karton van een of andere verpakking volstaat dan ook prima om er een sjabloon van te maken.

Succes met spuiten en post maar eens een foto als je klaar bent;)

Groet,

Jeroen

Bij de kantoorboekhandel of creat-thea winkels kun je zogenaamde schaatsmallen krijgen. Zowel hard als zacht plastic. Ideaal voor het spuiten van true flames en tribals.

*gaat vrolijk verder oefenen* ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb met dezelfde mallen onderstaande vlammen tot leven gebracht....

Eerst een hotrod patroontje van internet geplukt, en daarna met die sjabloontjes (nagemaakt van karton om de originele niet gelijk te bevuilen) wat freehandwerk erbij om het echte vlameffect te krijgen...

P1010012.jpg

Even een vraagje zonder al het vorige gelezen te hebben !

Welk airbrushpistool is geschikt om een shock te airbrushen ? ( als beginner )
Vanaf welke prijsklasse moet ik het mij voorstellen?
Ik heb gezien dat er bij Shamrock diverse te verkrijgen zijn ...

aangezien je niet meteen de master zal zijn die lijntjes en derails tot een potloodpunt zet is oa de revell masterclass een mooie complete instapset

de vlammetjes van een paar posts terug heb ik gespoten met een BD180 deze heb ik bij onderstaande shop besteld.

Ben tot nu toe wel tevreden heb er nog niet heel veel mee gespoten.
onderstaande yak54 die is ook gespoten met deze airbrush....

http://www.art-elements.nl/N_frame.html?http://www.art-elements.nl/

grtz

Omdat dit mijn eerste toestel is waar ik een poging heb gedaan wat dingen te airbrushen is het een beetje van alles op 1 toestel, maar wel grappig.....

ik ben nu een maal geen van gogh;)....maar oefening baart kunst !

Picture3.jpg

Picture4.jpg

Als ik binnenkort nog eens iets anders maak zal ik hem weer wel uploaden...

Even een "vluggertje" tussendoor van een collega-vlieger (als je z'n Clik! stuk vliegt dan zul je toch iets moeten doen om het weer goed te maken ;)).

philliams_clik_preview2.jpg

Bij het spuiten van de vleugels ging het niet lekker en onregelmatig. Geen zin om elijk te stoppen dus even de stukjes afgemaakt. Bij controle bleek de naad krom. :evil: :cry: Nieuwe naald erin gezet en het rompje gedaan... 8) Cockpitje moet nog even voorzien worden van een piloot en de bovenkant van de vleugels ook nog wat voor verzinnen. :?

Netjes hoor, ik hoop bij mijn volgende ook zon soort resultaat te krijgen.
Ben nu bezig met het ontwerp......als het af is zal ik het ontwerp posten.....en daarna wat foto en/of video van het spuiten en het eindresultaat

Nog géén Van Gog, maar toch wel al een kunstenaar in wording...
Doe zo voort !:smile:
Je hebt kunstenaars en hobbyisten. ;) Na 25 jaar weer het graffitti-gebeuren opgepakt, maar dan in miniatuur... :? :lol: :Fade-color

*gaat op zoek naar de doos met oude ontwerpen*

hmmm interessant!!

heb je al foto's?
Het zijn allemaal schetsen hè. ;) Als muurkliederaar zocht je je plek uit, ging wat hersenspinsels uitwerken en de week erop met een rugzak vol spuitbussen de openbare muren "versieren". 8O Van de resultaten heb ik niet echt veel foto's, toen had je nog geen digitale cameraatjes (of telefoon).

Back