Postcounter weghalen

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
H

hezik

Guest
Is het niet mogelijk om de postcounter weg te halen? Het dient geen enkel doel en er wordt alleen maar over gezeurd.

Of iemand nu 1 of 10.000 postings gemaakt heeft, het zegt 0,0 niets over de waarde van die postings, iemand die 1 posting gemaakt heeft kan er bergen meer verstand van hebben.

Het valt mij erg op dat er een hele groep mensen is die een zoort-postcount-fetisch hebben, die altijd maar weer gaan zitten wijzen op hoeveel postings [ieen ander heeft en daar dan ook waardeoordelen aan gaan hangen.

Onzinuitspraken als 'die post veel dus zal wel niet vliegen, enzovoort'

Ik denk dan; die hele postcount voegt niets toe en het levert alleen maar gezeur op; waarom niet gewoon helemaal weghalen, kan ook niemand zich daar meer druk over maken..

Of, als helemaal weghalen te ver gaat, voor die mensen die het kennelijk wel als status zien (doorgaans de mensen die er het hardst over schreeuwen), misschien het weergeven van de postcounter een optie maken in het profiel?

Snap je frustratie Hezik ;)
Mij maakt het niet zoveel uit als men ziet hoe"veel" ik post, maar kom het gezeur erover genoeg tegen ;)

Ben dus ook voor de optie om er een keuze-optie van te maken ;)

Grtz T-D

voor die mensen die het kennelijk wel als status zien (doorgaans de mensen die er het hardst over schreeuwen),
Kan ik ergens een "status" krijgen, willen sommigen het weer weghalen :roll: ;-)

voelt een gefrusteerde niet veteraan henri :P???

tsja postcount het is nogal dubbelzijdig.

wat zegt wel iets over iemand zijn kwaliteit van zijn berichten?

Precies, lekker laten zoals het is als je het mij vraagt. Het is gewoon een statistisch gegeven, niks te maken met status of iets dergelijk, net als wanneer je je bij het forum hebt aangemeld, je leeftijd, woonplaats en dergelijke. Het enige is dat je postcount het meest veranderd :mrgreen:

Dat is dus ook exact hoe ik er over denk, Burp, alleen het nare is dat je in veel discussies toch weer mensen zien die er nutteloze postings over gaan zitten maken.

Het levert dus forumvervuiling op, zonder verder enig echt nut te hebben.

Weg ermee, zeg ik dus :)

Daar gaan we al. je hebt ze altijd er tussen.... ;)
Tja boeit me niets die post counter, aan mij halen ze hem weg.

Ik geef enkle om mijn MOD status , hahahahahah
(gekheid hoor)

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat er niets te verdienen is bij de 10.000 posts maar ben wel benieuwd wat er bij de 15.000 gaat gebeuren maar dat zal ook wel niets zijn....

Konstant reageren op je eigen berichtjes schiet ook lekker op (en weer 1 ;-) :rolling: )

goed idee, op een ander forum kan je iemand bedanken voor zijn bericht dit komt dan te staan bij je plaatje zeg maar(wat ik niet heb maar goed). mischien is dat nog leuk dan zie je de nuttige posts van een persoon wat verder eigenlijk ook niet veel toevoegd maargoed.

Justus

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat er niets te verdienen is bij de 10.000 posts maar ben wel benieuwd wat er bij de 15.000 gaat gebeuren maar dat zal ook wel niets zijn....

je verdiensten liggen al bij de 5000 posts toch ;). en owja voor de nu postkickers. Het duurt ook minstens 4 jaar.

Deel van dat soort dingen, is dat je het voor je houdt en er niet elders mee gaat lopen koketteren, cheeta ;)

hezik zover ik weet is het geen "groot" forum geheim.

het was gewoon een terug koppeling welke zover ik weet gewoon bekend is in het nieuws gedeelte van dit forum.

de opmerking sms "veter aan" naar 06-ROBERT heb ik vaak genoeg voorbij zien komen.

P.S. het is er wel lekker stil henri ;) tel je al af ;).

nee weer on topic.

tsja die post count het interesseert mij totaal niet. Leuk dat ik nr 21 in de spam list van het forum ben ;). Of alle berichten zinnig waren?

naja deze kan je er alweer afhalen denk ik dan ;).

ag zolang we het maar gezellig houden en vooral schoon ;)

tevens moet je me koketteren maar is gaan uitleggen denk ik :lol:

van mij magtie op het forum weg, maar in het profiel graag behouden blijven.

enige waar ik hem voor gebruik? Nagaan of ik niet toevallig iets tweedehands over wil nemen van iemand met 1 post die zich gisteren geregistreerd heeft. In dat geval ben ik altijd een stuk voorzichtiger.

Back