Postcounter weghalen

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
Haha, grappig dit, ik zit zelf ook vaak te dubben om het weg te halen, alleen ben ik dan bang om er commentaar op te krijgen. Het voegt inderdaad an sich niks toe.

Het "bedankje" is een goed idee wat ik inderdaad ook al vaker ben tegengekomen en wat weer een beetje past in het waarderings-systeem naar gebruikers toe. Ik zal dit bekijken.

Robert

Ik heb hetzelfde als Jitzte, ik gebruik het van tijd tot tijd ook, zeker in verkoop topic.
Er zijn gebruikers die zeer zinvolle zaken posten en mooie bouwverslagen, kortom posts die echt iets toevoegen, als zo'n gebruiker een paar duizend posts heeft, genereerd (bij mij in ieder geval) meteen een bepaalde mate van respect voor die persoon.

Ach ja, wat ik wil zeggen, waarom iets weghalen als sommigen het nuttig vinden? Als je alles gaat weghalen waar "wel iemand zich aan ergert" ben ik bang dat er niet veel over gaat blijven ;)

Misschien is het mogelijk om een maximum aantal in te stellen (bijvoorbeeld 3000), dat er daarna voortaan "3000+" blijft staan, ongeacht werkelijke aantal???

Ik erger me aan de reacties van mensen op mijn aantal posts Rob. Aan het aantal posts van mensen erger ik me niet. Vandaar dat ik schreef "zet mijn teller maar permant op nul". Of -1, lijkt me nog leuker.

Van mij mag het ook weg.

Maar is het misschien een idee om de woonplaats-aanduiding standaard te maken (dus niet facultatief)?
Hoe vak gebeurt het niet dat iemand wat te koop aanbiedt, of hands-on hulp vraagt, zonder dat je kan zien in welke omgeving hij woont...

Ik wil op deze plek trouwens wel even vermelden dat ik het leuk vind dat op dit forum je leeftijd wordt vermeld. Met bepaalde berichten is het handig om te weten of ze van een veertien- of een veertigjarige komen... ;)

Ik wil op deze plek trouwens wel even vermelden dat ik het leuk vind dat op dit forum je leeftijd wordt vermeld. Met bepaalde berichten is het handig om te weten of ze van een veertien- of een veertigjarige komen... ;)

Voorzover je dat uit het bericht zelf niet op kan maken dan he ;)

Maar ben het wel met je opmerking eens :mrgreen:

Grtz,
Menno

Ik erger me aan de reacties van mensen op mijn aantal posts Rob. Aan het aantal posts van mensen erger ik me niet. Vandaar dat ik schreef "zet mijn teller maar permant op nul". Of -1, lijkt me nog leuker.

Dat zou dus op te lossen zijn met maximum aantal waar ik het over had, daarna niet meer verder tellen...

Als iemand met 2 posts vraagt of een Easystar een goed beginnersvliegtuig is, help ik hem met plezier even op weg, als iemand met 500+ posts dat vraagt reageer ik waarschijnlijk helemaal niet.

Dus Ron, mocht je ooit op -1 komen, kun je me alles over een Easystar vragen :hammer:

... Maar is het misschien een idee om de woonplaats-aanduiding standaard te maken (dus niet facultatief)? ...
Erg handig, goed idee.

... Ik wil op deze plek trouwens wel even vermelden dat ik het leuk vind dat op dit forum je leeftijd wordt vermeld. Met bepaalde berichten is het handig om te weten of ze van een veertien- of een veertigjarige komen... ;)
Inderdaad. Dan weet je hoe je een tip/hulp/advies in moet schatten en je kunt je antwoorden op vragen ook aanpassen aan de leeftijd/scholing. Maatwerk, waar vind je dat nog tegenwoordig ;) ?

... Dus Ron, mocht je ooit op -1 komen, kun je me alles over een Easystar vragen :hammer:
Daar is een truc voor: van rechts naar links schrijven, en de woorden acherstevoren typen. Na verloop van tijd, word je score dan negatief.

Laatst bewerkt:
inmiddels zie ik twee regeltjes verschijnen bij elke gebruiker: thanks: en thanked 0 times in 0 posts!

Leuk!
het enige gevaar is dat het een grote gangbang wordt tussen mensen die elkaar aardig vinden.

hoe werkt het systeem precies? Kan je iemand per post gewoon altijd bedanken? Of per draadje iedere gebruikr 1x?

Laatst bewerkt:
en ik zie bij elke post nu een 'THANKS' knop. Is dit niet een enorme 'lik een vriend' functionaliteit?

Hee, de THANKS-knop alweer weg... Robert zal wel aan het knutselen zijn...

Back