Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kan dit zsm veranderd worden?
Extratje of niet, dat is geen reden om het maar slecht te laten werkenHaal het dan compleet weg.
Dat is zeker beroerd.
Het wordt er weer niet leuker op al begrijp ik het wel.
Of je staat open voor een suggestie die gebruiksvriendelijker voor de users is en ook voor de mods beter werkt.
kennelijk willen eerst merken dat het niet werkt ipv er van tevoren over na te denken....
Even afgezien van of dit een goede verandering zou zijn of niet (persoonlijk krijg ik ook het gevoel dat er toch meer haken en ogen aanzitten dan het forumbeheer zich had gerealiseerd), sta ik toch elke keer weer versteld van de toon die sommigen denken te moeten aanslaan.Maar goed, ik zal eens kijken of ik nog het één en ander aangepast wil hebben, en roep de rest op hetzelfde te doen.
Dat is voor mij de reden dat ik hier geen bouwdraadjes meer post. Ik wil zelf bepalen wat ik daar schrijf, verwijder, aanpas, reageer etc. Daar hoord geen keurslijf omheen met veel regels en een paar Mods die alles nauwlettend in de gaten houden. Ook het zoekraken van fotos in de draadjes word niet gewaardeerd. Ik begrijp dat het kan voorkomen echter hoe bedrijfszeker is daarmee het forum?
Draadjes in het bouwforum kun je zelf edittene/moderen. Maar ook daar is misbruik van te maken, zodanig zelfs dat vier mensen (als negatievelingen betiteld) schreven dat ze geen tips/adviezen in dat draadje meer zouden geven.Dat is voor mij de reden dat ik hier geen bouwdraadjes meer post. ...
Dat is voor mij de reden dat ik hier geen bouwdraadjes meer post. Ik wil zelf bepalen wat ik daar schrijf, verwijder, aanpas, reageer etc. Daar hoord geen keurslijf omheen met veel regels en een paar Mods die alles nauwlettend in de gaten houden. Ook het zoekraken van fotos in de draadjes word niet gewaardeerd. Ik begrijp dat het kan voorkomen echter hoe bedrijfszeker is daarmee het forum?
Wat is eigenlijk het grote probleem van mensen die postings van zichzelf weghalen?
Als mensen ervoor kiezen hun uitingen niet meer in het openbaar te willen hebben, en alles wordt door de mods weer teruggezet (ik begrijp dat de mods daar veel werk aan hebben), kan dat zomaar? Ik heb daar eigenlijk wel een probleem mee. Ook als draadjes minder goed leesbaar worden met verwijderde postings kan je een gebruiker denk ik niet dwingen om zijn uitingen te laten staan. Waarom moeten die verwijderde postings zonodig worden teruggezet?
Ik zou graag zien dat men eigen postings weer kan editen, ook als dat verwijdering van de inhoud inhoudt.
Het is niet toegestaan om uw postings te verwijderen