Wat ik trouwens wel merk als er een heel grote startpost is (dat is weer een flink nadeel) zoals bij jetpropdlx dat het aanpassen en laden van een dergelijk grote draad erg traag gaat. Vooral omdat er heel veel foto's staan is de laadtijd er lang. (wel mooie foto's overigens)
Als je een compleet bouwdraadtje moet door lopen om een volledig bouwverslag te bekijken duurt dat nog VEEEELEEN malen langer. en is veeeel minder overzichtelijk dan alles in een posting die iedere keer wordt bij gewerkt. (dat is toch mijn mening)
*misschien een optie: dat alle behalve de openings posting worden geblokkeerd, dit is ook interessanter voor het verkoop gedeelte als mensen hun prijs willen verlagen of info willen toevoegen.
Gezien het foto upload gedoe in het verleden zet ik mijn foto's op fotobucket. Als ik die daar wis of alleen maar verplaatst is het draadtje niets meer waard en geeft in mijn ogen het zelfde resultaat als alle ouwe postings wijzige/wissen en veel gemakkelijker.
Waar is de tijd dat er gesproken werd om om misschien iedreen zijn eigen draadtje te laten modereren.

Laatst bewerkt: