Precision Aerobatics Addiction X

• Topicstarter Topicstarter Berni1988
  • Startdatum Startdatum
B

Berni1988

Guest
Hallo

ik ben nieuw hier..belg en franstalig...ik hopp niet dat ik te veel fouten in het nederlands doen..

Ik was vandag in Aachen om een motorkap voor mij Precision Aerobatics MX af te halen..en wat zit daar op een karton...de nieuwe Addiction X",de groote versie van de bekennde Addiction (daarvan heb ik ook een groene) ...Mr. Braeckman zeggde dat de kisten nog niet te kopen zijn, maar ik kont tussen twee regendropje een korte vlug maaken....ik ben nog steds onder de indruk how langsam deze kist vliegen kan..de bouw qualiteit is boven "average" en heb direkt een groen versie bestellt...

Groeten
Bernard

waarom zover rijden in belgie is er toch ook een verdeler van precision aerobatics : 3d extra time.be

dat met de belgische Importeur wist ik niet...heb tot nu toe de kisten in Duitsland gehaalt omdat ik minder als 20 km van de grens zit...en Aken op de grens liegt.

Maar volgende keer koop ik een PA kist in Belgie.

Bernard

De Addiction X is al in belgie nu...
heb wel interesse voor deze aan te schaffen,
maar heeft iemand het idee op hoeveel cellen dat deze vliegt?
Heb horen zeggen op 3s??
kan ik dan mijn batterijen van 2600mAh 3s gebruiken in het toestel?
vele vragen maar weet er iemand iets meer van?

mvg

maar heeft iemand het idee op hoeveel cellen dat deze vliegt?
Heb horen zeggen op 3s??
kan ik dan mijn batterijen van 2600mAh 3s gebruiken in het toestel?
vele vragen maar weet er iemand iets meer van?

mvg

Ondertussen een Addiction X afgewerkt en van't weekend ingevlogen met een K6 power 3s 2200 mah 30C . Leeggewicht is slechts 1070 gram , totaal incl. lipo is 1245 gram . Met een span van 1270 mm ,1331 mm lengte en zo'n groot vleugeloppervlak zal een lipo van 2600 mah zeker geen probleem zijn.

Het is verrassend hoe traag deze X versie te vliegen is, nog trager dan zijn kleinere broer. Zo traag dat je tijd genoeg hebt om een eventueel foutje nog te corrigeren of om al na te denken wat je volgende figuur zal gaan zijn.
M.a.w. zowel de minder als de meer geoefende piloot zal zeker aan zijn trekken komen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
even wat rondgesnuisterd en dit nog gevonden : Attachment browser: DSC_0098.jpg by Radio Rookie - RC Groups

de groene vind ik echt wel iets hebben.

ik ben stilaan aan het uitkijken naar een extreme en liefst traagvliegende 3d kist, misschien zou dit men volgende kunnen zijn.

de groote vind ik wel interessant, past volgens mij nog net in een break of monovolume, zonder dat je de vleugels dient te verwijderen.

zijn er nog mensen die ervaring hebben met dit merk ?

Enkele sfeerbeelden van de Addy X

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben nu in bezit van 4 toestellen van Precision Aerobatics...het zijn niet de goedkoopste modelle, maar met zekerheid de besten...licht en toch onzendend stabil gemaakt...tot nu toe ben ik zo aan de 15 elektro-vliegtuigen gevlogen...van diverse merken...veele daarvan zijn goede modelle,andere minder goed...PA kisten zijn uitstenkende vliegers

Groeten
Bernard

Hallo Ron

die twee ken ik al...maar daar is ook niet veel meer los als MBF...het best is nog altijd rc-network in Duitsland

Groeten
Bernard

heb deze gehad , vloog ook erg mooi .
alleen ben ik eigenwijs met iets te veel wind gaan vliegen dus hij is nu R.I.P :D

205w4e0.jpg

Back