Precision Aerobatics Extra 300, 320cm span.....

Als je echt gewicht wilt besparen dan doe je die 805's eruit en 5955's erin...
Welke wielen zijn dat eigenlijk?

Als je echt gewicht wilt besparen dan doe je die 805's eruit en 5955's erin...

5955's komen er bij mij nooit in, sowieso is de 24kg die ze opgeven al complete onzin, daarnaast blijft er van de resterende torque maar 50% over bij langdurige belasting.

Welke wielen zijn dat eigenlijk?

Geen idee, die heb ik een keer (nieuw) van iemand overgenomen...

Grt.

wie gaat er nu ook 30 sec volle bak aan zijn hoogteroer trekke:p
tziet er chic uit :p wnr ga je hem is teste:p

wie gaat er nu ook 30 sec volle bak aan zijn hoogteroer trekke:p

Bij een ruime meskant looping, aangevlogen vanuit een stuk meskant zit je daar bijvoorbeeld zo aan... (nog wel meer te verzinnen)

tziet er chic uit :p wnr ga je hem is teste:p

Ik hoop volgende week al, maar zeker binnen 2 weken:) (of er moet iets vreselijk misgaan natuurlijk...;))

Grt.

en film maar een keer hoe laag:p

Als hij net zo vliegt als de andere 2 grote Extra's, dan wordt het lage 3D-werk weer héérlijk
icon_razz.gif

Ik ga wel serieus de tijd nemen om deze motor goed in te laten draaien, het zou een doodzonde zijn als ie in elkaar draait.....

Grt.

sluit je tankdop wel goed af? of wat is daar gebeurd, ik zie een
natte vlk in het hout onder de tankdop.

Ziet er erger uit dat het werkelijk is (komt door de flitser) maar de vorige eigenaar zal een paar druppeltjes hebben gelekt (de tank dan)

Grt.

Even de boel gewogen;

Vleugel 1 1850
Vleugel 2 1840
Cockpit 880
Vleugelbuis 628
Rudder 274
Complete stabilo 896
Romp 11800
Motorkap 840

Totaal 19008

Valt niet tegen voor een 3.20m model, ik denk dat de 3W mooi tot zijn recht kan komen met een dergelijk gewicht.

Grt.

Laatst bewerkt:
tjah, het vliegtuig heeft maar 1 vleugel bij mij (dus geen deelbare vleugels) maar dan nog, mijn vleugel weegt misschien 300 gram ofso.

Laatst bewerkt:
Totaal 190088
Mhhhh, ten eerste zou een vroegere stagebegeleider zeggen :"varkens, koeien, vogels, poezen?????" (dit gebruik ik nu ook altijd bij mijn stagaires ;-) ).

En je hebt een 8 teveel staan, de kist weegt nu + 190 kilo :lol:

Leuk.........

Anyway; ik zit alleen nog op het teflon voor de uitlaten te wachten. Vandaag nog wat kleine dingen doen -die niet foto-waardig zijn- en de boel maar opruimen..... (is nogal een rotzooi)

De ontsteking werkt, en met choken zuigt hij direct benzine aan, wat dat betreft zou de motor het in ieder geval moeten doen.

To be continued.

Back