Cheeta
Forum veteraan
Aangezien ik me de laatste tijd toch steeds schokkendere prijs verschillen zie binnen nederland zelfs en laat staan tussen NL - HK.
Een voorbeeld:
<table class="list"><tbody><tr class="list" id="odd"><td class="list" id="name">IMAX B6 Pro LADER-ONTLADER MET VOEDING (220-240V) </td><td class="list" id="price"> € 85.00 </td> <form action="/shopHead.jsp" target="head" onsubmit="return ask(this)"></form> <input name="add" value="true" type="hidden"> <input name="article" value="TCRS0105" type="hidden"> <td class="list" id="order">
</td></tr></tbody></table>Dezelfde bekende lader met losse laptop voeding is voor 27!!! euro vanuit hk hier te krijgen. Inklaring vrij en incl verzendkosten.
Dit brengt mij tot een winstmarge van ca 320%...
Een scania R470 1/14 van tamiya.
LHS: €385,-
Conrad: €299,- incl verzending.
Ook hier weer een winstmarge van 129%
Graag had ik van meer mensen hier ervaringen in en wat zij hier nou van vinden.
AUB Geen winkelnamen of shops noemen! Ik wil dit neutraal houden en dit puur eens aan de kaak stellen.
Een voorbeeld:
<table class="list"><tbody><tr class="list" id="odd"><td class="list" id="name">IMAX B6 Pro LADER-ONTLADER MET VOEDING (220-240V) </td><td class="list" id="price"> € 85.00 </td> <form action="/shopHead.jsp" target="head" onsubmit="return ask(this)"></form> <input name="add" value="true" type="hidden"> <input name="article" value="TCRS0105" type="hidden"> <td class="list" id="order">
</td></tr></tbody></table>Dezelfde bekende lader met losse laptop voeding is voor 27!!! euro vanuit hk hier te krijgen. Inklaring vrij en incl verzendkosten.
Dit brengt mij tot een winstmarge van ca 320%...
Een scania R470 1/14 van tamiya.
LHS: €385,-
Conrad: €299,- incl verzending.
Ook hier weer een winstmarge van 129%
Graag had ik van meer mensen hier ervaringen in en wat zij hier nou van vinden.
AUB Geen winkelnamen of shops noemen! Ik wil dit neutraal houden en dit puur eens aan de kaak stellen.