BadBert
Forum veteraan
Dat 10X verhaal is natuurlijk dikke onzin! Een servo'tje, 2 dollar netto inkoop, verzending, BTW. Hij kan bij de LHS op de mat liggen voor, laten we gek doen, twee en halve euro. Die gaat dan weg voor (alleen van horen zeggen) voor 15 euro. BTW moet hij afdragen, is twaalfenhalve euro. Dat is vijf keer?
En dan hebben we het over een goedkoop dingetje, waarvoor een winkelier een kwartier moet praten bij beginners, en bij Sven nog eens een kwartier extra om zijn prijzen te verantwoorden. Dat is géén vetpot, sterker nog, dat is verlies.
En de gemiddelde bouwdoos gaat niet eens één keer over de kop.
Als ik jou reactie bekijk Sven, gaat jullie handel geen tien keer over de kop, maar vast wel een keer of vijf. Het is dus erg hypocriet om hier zo tekeer te gaan!
Alsjeblieft hou op met dat gemiep, en ga wat doen. Geen woorden maar daden. Of ga vliegen, dat is ook goed.
Kom pas weer met opmerkingen als je daadwerkelijk weet waar je het over hebt!
Vriendelijke groeten,
Aldert
Goed, als we dan toch zo gaan praten:
Weet JIJ wel waar je het over hebt? weet JIJ wel of de spullen die in de winkel van sven verkocht worden, zo ganbaar via het internet te koop zijn (want dat is hier het belangrijke van het verhaal!)
IK weet toevallig van mensen die dat soort producten al JAAAAREN kopen dat ze graag bij sven zijn winkel komen omdat ze FORS goedkoper zijn als vergelijkbare winkels, en dan OOK nog eens verstand hebben van zaken en OOK nog eens goede service leveren.... ze komen van verre om bij sven te komen kopen
(bij sven is hier: de winkel van zijn ouders)
het ZIJN in die winkel dus geen woorden maar daden.
Wat overigens denk ik 1 van de grootste redenen is dat Sven hier zo over denkt/praat
Laatst bewerkt: