Prins Willem 17de eeuws VOC schip

Discussie in 'Bouwverslagen historische schepen' gestart door ABrouwer, 27 okt 2011.

  1. ABrouwer

    ABrouwer

    Lid geworden:
    30 nov 2010
    Berichten:
    1.551
    Locatie:
    Ede
    Het herstel gaat traag, ik hoop met enkele weken de bouw weer te kunnen hervatten.

    Maar....

    Weet iemand waar mijn afbeeldingen zijn gebleven??

    Andy
     
  2. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.207
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Alle afbeeldingen uit de albums zijn weg, maar ik heb begrepen dat daar aan gewerkt word.
     
  3. ronvanleeuwen54

    ronvanleeuwen54

    Lid geworden:
    22 okt 2012
    Berichten:
    579
    Locatie:
    Poeldijk
    Dag Andy,

    Ik ben zo vrij geweest jouw vraag door te sturen aan Puffin de moderator (Maarten)
     
  4. ABrouwer

    ABrouwer

    Lid geworden:
    30 nov 2010
    Berichten:
    1.551
    Locatie:
    Ede
    nog steeds geen afbeeldingen te zien :confused:
     
  5. Bouwer

    Bouwer

    Lid geworden:
    18 dec 2011
    Berichten:
    1.078
    Goedemorgen,
    Gelukkig kunnen er wel nieuwe afbeeldingen worden geplaatst.
    Het is mij al gelukt.
    Het was even proberen, maar na twee mislukte plaatsingen, die ik zo weer kon verwijderen, ging het goed.
    En ga door met een goed lichamelijk herstel!
     
  6. ronvanleeuwen54

    ronvanleeuwen54

    Lid geworden:
    22 okt 2012
    Berichten:
    579
    Locatie:
    Poeldijk
    Moderator Robert is met vakantie. Ff geduld
     
  7. ABrouwer

    ABrouwer

    Lid geworden:
    30 nov 2010
    Berichten:
    1.551
    Locatie:
    Ede
    Ik mag van de fysiotherapeut weer voorzichtig aan de slag met 15 minuten (!) per dag. Afgesproken is dat ik eerst met de kartonnen scheepswerf voor de Prins Willem verder ga en als dat goed gaat ik mag uitgbreiden naar het zwaardere werk.

    Andy
     
  8. ronvanleeuwen54

    ronvanleeuwen54

    Lid geworden:
    22 okt 2012
    Berichten:
    579
    Locatie:
    Poeldijk
    Beterschap!!
     
  9. TIMBERWOLF

    TIMBERWOLF Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    12.575
    Locatie:
    noord-holland
    Beterschap andy
     
  10. ABrouwer

    ABrouwer

    Lid geworden:
    30 nov 2010
    Berichten:
    1.551
    Locatie:
    Ede
    :confused:Na weken geduld nog steeds geen foto's te zien in mijn bouwverslag daar ben je dan jaren vriend van het forum voor :cool: en heb je jarenlang een nauwkeurig bouwverslag voor bijgehouden......

    Andy
     
  11. Hansa

    Hansa

    Lid geworden:
    21 dec 2013
    Berichten:
    337
    Inderdaad Andy, hier heb je een punt. :mad: Ik ben weliswaar nog niet zo lang in de running, maar van jou oogpunt uit kan ik dat gevoel heel goed begrijpen en vindt dit ook niet netjes. Ook moeten ze toch door hebben dat mede hierdoor het plezier in deze topic "Bouwverslagen historische schepen" snel vervaagt op dit forum.:oops:
     
  12. Bouwer

    Bouwer

    Lid geworden:
    18 dec 2011
    Berichten:
    1.078
    Andy,

    Er is ook nog goed nieuws:):

    - Rechtsboven inloggen bij ´aanmelden´;
    - dan iets daaronder, ook rechtsboven, je account ´ABrouwer´ aanklikken;
    - ´Jouw Profielpagina´ aanklikken;
    - vervolgens ´media´ aanklikken;
    - voila, al je afbeeldingen staan daar!

    Bij mij staan er ook een aantal vreemde afbeeldingen bij, die niet van mij zijn, maar dat is nu ook weer niet zo erg toch?

    Je kunt ze ook allemaal zelf opnieuw invoeren, maar daar is geen beginnen aan.
    Zelf heb ik er wel een tiental opnieuw ingevoerd om te proberen; nu staat er toch weer wat in.

    De volgende stap waar ze nog steeds mee bezig zijn, is dat ze ook weer in je topic staan, maar dat zal nog wel wat tijd duren denk ik.
    En ook vandaag merk ik dat er weer kleine dingetjes verbetert zijn, dus ze werken nog steeds aan het bouwen van de ´softe harde ware:D´.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2015
  13. ABrouwer

    ABrouwer

    Lid geworden:
    30 nov 2010
    Berichten:
    1.551
    Locatie:
    Ede
    Hm nog steeds geen foto's:eek:
    .... jammer van alle energie die ik het maken van een goed leesbaar en geïllustreerd bouwverslag gestoken heb om daarmee andere bouwers te proberen te helpen bij de bouw van hun schepen.
    Zal binnenkort wel enkele foto's van het eindresultaat plaatsen en dan .......
    Op naar het volgende model maar of ik daar weer een bouwverslag van ga maken en of het wel zin heeft vriend van het forum te blijven daar moet ik nog even over nadenken

    Andy
     
  14. Roelof_l

    Roelof_l

    Lid geworden:
    30 jun 2015
    Berichten:
    1.382
    Locatie:
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Ha Andy,
    Ik volg je al een hele tijd en bewonder je detailering en puzzelwerk bij de Prins Willem. Ik zou het erg jammer vinden als je van het volgende model niet zo'n bijzonder verslag zou maken (en ik denk dat ik niet de enige ben). Ik heb (bijna) al je foto's gedownload en opgeslagen om van mijn P.W. ook een bijzonder model te maken.
    Op dit moment moet ik bij de P.W. aan de twee laag met planken beginnen.
    Maar de Smit Rotterdam is er tussendoor gekomen, dus ik moet mijn tijd een beetje verdelen.
    Ik hoop dat je van je volgende model weer iets moois gaat maken en dat wij mee mogen genieten.

    Groeten,
    Roelof
     
  15. Bouwer

    Bouwer

    Lid geworden:
    18 dec 2011
    Berichten:
    1.078
    Andy,
    Helaas moet ik mij bij Roelof aansluiten.
    Ook ik ben zo iemand die jarenlang je kunst en vliegwerk met de PW heeft gevolgd.
    En ja, ik ben ook zo iemand die een aantal van je prachtige afbeeldingen op de Laptop heeft opgeslagen en er zo af en toe nog eens naar kijkt.
    En dan te bedenken dat ik het schip niet eens zelf bouw.
    Ik zou er niet aan durven beginnen, want zo makkelijk ziet het er echt niet uit om dat te gaan doen.
    Ook ik hoop dat we iets van je volgende model mee mogen krijgen.
    Of moet ik daarvoor helemaal naar Barneveld komen?
     
  16. ronvanleeuwen54

    ronvanleeuwen54

    Lid geworden:
    22 okt 2012
    Berichten:
    579
    Locatie:
    Poeldijk
    Niet weglopen Andy, laat ons meegenieten van je kennis en kunde. Ik heb jouw probleem nogmaals bij de moderator neergelegd.
     
  17. Puffin

    Puffin Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    5.806
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Er wordt achter de schermen gewerkt aan een manier om de oude linkjes van foto's te koppelen aan de nieuwe, het komt dus uiteindelijk allemaal wel goed. Het heeft even zijn tijd nodig om dat goed te doen. Kan niks beloven anders dat het een keer goedkomt.

    Alles wat je nu plaatst blijft goed. Er zijn er die een nieuw verslag maken en er zijn er die wachten. Maar zou zeker gewoon blijven.
     
  18. ABrouwer

    ABrouwer

    Lid geworden:
    30 nov 2010
    Berichten:
    1.551
    Locatie:
    Ede
    Heeft iemand een goede tip waar ik de eindfoto's van de Prins Willem en de foto's van mijn nieuwe model kan hosten en via een link aan mijn bouwverslag kan koppelen.
    Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met Picasa?

    Andy
     
  19. Roelof_l

    Roelof_l

    Lid geworden:
    30 jun 2015
    Berichten:
    1.382
    Locatie:
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Ha Andy,
    Het ziet er naar uit dat je nieuwe foto's wel zichtbaar worden op het forum.
    Met picassa heb ik geen ervaring, maar zie dat het wel vaker wordt gedaan

    Groeten Roelof
     
  20. janzwart

    janzwart Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 okt 2011
    Berichten:
    2.299
    Locatie:
    Hillegom
    Andy,
    Ik heb vanaf het begin al mijn foto's op photobucket.com
    Als je daar een foto selecteert kan je de link ervan copy-pasten in de tekst die je wil publiceren. Die tekst maak ik altijd off-line. Als de links er in staan kan je de hele tekst in één keer on line zetten. Heel makkelijk en altijd backup op je eigen PC.
    Je bent alleen beperkt tot 1000 pixels hor. en vert.
    Je hebt dan ruimte voor 3 á 4000 foto's.
    Succes.
     

Deel Deze Pagina