Printen van een V-mount?

Discussie in '3D Printen' gestart door Peter Den, 1 apr 2018.

  1. onno10

    onno10 PH-SAM

    Lid geworden:
    28 sep 2013
    Berichten:
    1.968
    Locatie:
    Rosmalen
    Ik kan er niet veel anders van maken, of klopt mijn berekening niet ?
    De snelheid die ik aangehouden heb is 50 mm bij een hogere snelheid gaan de energiekosten omlaag, maar zullen de slijtage en onderhoudskosten stijgen.
    Als de kosten € 0,15 per gram zijn dan zou de Corsair € 450,- kosten. Dat maakt het niet meer interessant.
     
  2. coen_l

    coen_l

    Lid geworden:
    27 dec 2014
    Berichten:
    679
    Locatie:
    Veldhoven
    Ik zeg niet dat je berekening niet klopt, ik vind het gewoon niet veel wat je wil gaan vragen. En erg netjes van je. Ben bang dat je het wel druk gaat krijgen. Ga je wel opstart kosten vragen?

    Heb je de Stearman gezien van 3Dlabprint? Voor de stermotor heb ik ooit eens een offerte opgevraagd. Die zou bijna €260,- moeten kosten als je deze bij een printshop zou moeten laten printen. Nu kun je dat natuurlijk niet vergelijken met iemand die voor de hobby diensten aanbiedt, maar toch. Dan heb je een idee.

    Groet,
    Coen
     
  3. coen_l

    coen_l

    Lid geworden:
    27 dec 2014
    Berichten:
    679
    Locatie:
    Veldhoven
    Dubbel post
     
  4. onno10

    onno10 PH-SAM

    Lid geworden:
    28 sep 2013
    Berichten:
    1.968
    Locatie:
    Rosmalen
    Mijn insteek is een beetje elkaar helpen zoals Hans hier gedaan heeft. Daar is het forum voor toch.
    Ben overigens niet van plan om full-time productie te gaan printen. In de meeste gevallen waar ik voor andere geprint heb waren het ontwerpen die ze zelf gemaakt hebben.
    Dat vindt ik het leukste en het geeft me wat te doen in de winter. :)
     
    jve en coen_l vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina