Privé email adressen en telefoonnummers openbaar?(twijfel)

max z

Vriend van modelbouwforum.nl
PH-SAM
Het is elders al gemeld, en ik heb zelf ook getracht de aandacht van de moderatoren te trekken via de "meld" knop van een tweetal postings, maar bij het aanklikken van "Nieuwe Posts" krijg je ook een tabje "Nieuwe Profiel-reacties". Daarin zijn ALLE persoonlijke berichten van IEDEREEN te bekijken, inclusief gevoelige informatie als email adressen en telefoonnummers. Ook zonder als lid ingelogd te zijn is dit mogelijk! Is het een kwestie van tijd voordat de spycrawlers deze gevonden hebben en we allemaal ondergespamd worden? Gaarne actie om deze te verbergen!

Max.

Bewerkt: ik twijfel nu of bovenstaand wel juist is, maar toch graag onderzoeken.

Laatst bewerkt:
Maar dat is ook niet de plek om met elkaar te communiceren. Dit doe je via een conversatie.
Die Profiel-reacties is een status update van wat je aan t doen bent, niet een persoonlijk gesprek!

Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat alle oude P(ersoonlijke)B(erichten) erin te vinden zijn, met allerlei informatie die niet openbaar hoort te zijn. En die berichten verwijderen gaat ook niet.

Max.

Oké, ik loop misschien wat te hard van stapel, er zit een merkwaardige sprong naar 2008 in de berichtenstroom. Ik twijfel nu of het wel PB's zijn die ik zie.

Back