Pro10 Zelfbouw Project...

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door Joost K., 28 apr 2008.

  1. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Martin, dat kan ik inderdaad zo doen. Had echter de stuurblokken zo liggen dus heb ik ze zo maar even gemonteerd. Ik zat er zelf ook al aan te denken om de inline's erop te zetten en dan te sturen hoeveel er nodig is. Goed punt! :D
     
  2. daantje84

    daantje84

    Lid geworden:
    13 aug 2009
    Berichten:
    20
    rijden jullie gt10 wagens met een pro ten body? wat is het breedte verschil?
     
  3. Alex F.

    Alex F.

    Lid geworden:
    25 okt 2006
    Berichten:
    2.767
    Locatie:
    Den Haag
    Bedoel je met GT10 de 200mm pancars met een GT kap? De 200mm en 235mm auto's rijden op de Mach Heemstede door elkaar.

    Op de HFCC te Den Haag wordt een pancar klasse gereden met alleen 200mm auto's en GT kappen.
     
  4. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Als je met GT10 de WGT 200mm bedoeld dan nee. We rijden hoofdzakelijk 235mm Pro10 auto's. Er rijden wel mensen met een 200mm auto tussen wat gewoon kan. Er zijn group C/GTP kappen te koop in 200mm dus...
     
  5. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Even een nieuwtje tussendoor... Ineens was hij er... Het nieuwste lid van mijn Pro10 familie... Dit keer geen uitgebreid bouwverslag want dat heb je met "stealthy" dingen, die zijn er "ineens"...

    Ik presenteer jullie...

    P235-SE Stealth Edition

    :vamp:

    [​IMG]

    [​IMG]

    :black: :vamp: :black:

    Ook dit keer weer heel veel dank aan Oscar voor zijn fantastische frees werkzaamheden! Top man!!! THANX!!! :D
     

Deel Deze Pagina