Zoals er wordt aangegeven zal H&S een zeer goede airbrush zijn. Maar dan denk ik weer; waarom wordt deze dan 2e hands aangeboden, is er iets mee aan de hand, zijn de o-ringen nog wel goed enz. enz. Ik ben altijd wat huiverig hierover, dat was b.v. ook over 2e hands aangeboden nitro motoren en accupacks. Mijn motto: blijf ervan af. Ik heb mij hier al vaak aan die steen gestoten. ( BEN DUS GEEN EZEL )![]()
En om een nieuwe aan te schaffen voor alleen maar wat te experimenteren met weatheren vind ik veel.
Maar nogmaals; de revell verf die jullie verdunnen met water, zijn dat van die kubusvormige potjes? Want hier staat niets op van een airbrush, maar over penselen.
Hans
Wat betreft de kwaliteit van de H&S airbrushes.
Dit is absoluut waar.
Als je er 1 te koop ziet staan is het meestal een 2e spuit geweest of iemand die een nog betere airbrush wil kopen.
De Evolution is echt een geweldige spuit.
Deze heb ik zelf, nadat ik een H&S Ultra heb ingeruild hiertegen en het is echt een stap voorwaarts.
de Infinity is zeg maar de beste.
en ook andere merken kunnen weer beter zijn.
mochten de rubbers niet goed zijn koop je een setje ringetjes en rubbertjes en je bent klaar. Wat dat betreft hoef je er niet snel een miskoop mee te doen.,