Probleem Met Carson Zoom Regelaar

Hallo mensen
ik heb hier een carson zoom regelaar liggen.
het probleem is dat ik een accu aansloot en toen kwam er rook vanaf Doorgefikt dus dit is al de 3rde regelaar.
deze regelaar kan 12 volt aan heb 7.2, hij kan 30 amp hebben ik gebruik 2400 mah accu's hij kan 15 turns aan heb 17.
hij fikte zo door toen ik de accu aansloot snap er niks van.

iemand ideeën voor een goede regelaar hij mag max 100 euro kosten

PS ik wil absoluut geen Carson regelaars daar ben ik echt op uitgekeken.

Probeer ens een merk als Robbe/Futaba of LRP? Ik heb een Hi-Tec regelaar te koop, zo goed als nieuw. Bij interesse, aarzel niet en stuur PB voor info.

Zolang je de accu goed aansluit. Plus op plus en min op min dan zal een regelaar niet door branden.

Misschien bij de 3 voorgaande een gebruikersfout gemaakt waardoor de regelaar begon te roken?

ik heb net een accu gepakt maar ik krijg hem er niet in - op + en + op -
dus daar ben ik eigenlijk wel zeker van

Je kan kijken voor de LRP sprinter, die is nu in de aanbieding bij PK racing voor 35 euro. Kan tot 16 turns aan en tot 8 cellen.

dat vind ik een beetje link want ik weet niet precies de turns van mijn motor heb je misschien een regelaar tot 12 turns ? die ook 8 cellen aan kan? want anders fikt ie weer door >.<

Anders de Quantum2 Reverse Super die kan tot 14 turns aan, minder turns zie ik niet echt staan. Maar je kan ook gewoon zelf kijken op pkracing.nl

Back