Probleem met de LRP s10 TX

Goedendag

Ik heb een groot probleem met de LRP s10 TX.
Heb in de 3 maanden dat ik hem heb al 4 spur gears helemaal op gereden.
Er zitten echt geen tanden meer op na een NIMH accu leeg te hebben gereden. Me3t lipo's nog niet gereden erin.
Dat komt naar mijn mening omdat ik het spur gear niet goed recht te zitten krijg T.O.V de pinion.

Ik heb er een brushless setje van CS inzitten.
Namelijk de CS rookie rocket van 79 euro.
super setje voor dat geld trouwens.

Is een 48DP 20T tandwiel wel goed want een vriend heeft S10 mt en heeft met standaard LRP tandwiel 21T geen problemen ermee?

groeten, wesley

foto zou handig zijn is er misschien te zien waarom ie verkeerd is afgesleten en wat daar aan te doen is
beste een vd zijkant kun je nl zien of er genoeg speling tussen zit en een van boven om te zien of ze wel goed in lijn staan.
als je vragen hebt pm maar
en beschrijf dan ook maar hoe je ze er op monteert rijd al jaren electro en nauwelijks last van dit soort problemen
mitss je het zaakje goed monteert
grtjs nick

Het is geen 48 p vertanding.
En is die as waar de spur op moet wel helemaal recht?
Een vriend van me heeft de s10 bx gehad. (ik heb de s10 tx ergens nog liggen)
Goedendag

Ik heb een groot probleem met de LRP s10 TX.
Heb in de 3 maanden dat ik hem heb al 4 spur gears helemaal op gereden.
Er zitten echt geen tanden meer op na een NIMH accu leeg te hebben gereden. Me3t lipo's nog niet gereden erin.
Dat komt naar mijn mening omdat ik het spur gear niet goed recht te zitten krijg T.O.V de pinion.

Ik heb er een brushless setje van CS inzitten.
Namelijk de CS rookie rocket van 79 euro.
super setje voor dat geld trouwens.

Is een 48DP 20T tandwiel wel goed want een vriend heeft S10 mt en heeft met standaard LRP tandwiel 21T geen problemen ermee?

groeten, wesley

Bedankt,

Wat voor vertanding is het dan wel? Tamiya m0.6?

Die as zelf is recht maar dat blokje om de as van de slipper te verbinden met de as die het achterdiff aandrijft, als ik die aandraai komt de as scheef in dat blokje en krijg het niet eruit.

Moet ik dan maar eens opzoeken wat voor vertanding het is.
Heb het nog nergens kunnen vinden.
:confused:
groeten, wesley

Ja het is een tamiya vertanding maar daar zijn verschillende van dus als k dat gezegt had was k bang dat je misschien niet de goede wist. Het is idd 0.6 staat ook op de spur:).
Bedankt,

Wat voor vertanding is het dan wel? Tamiya m0.6?

Die as zelf is recht maar dat blokje om de as van de slipper te verbinden met de as die het achterdiff aandrijft, als ik die aandraai komt de as scheef in dat blokje en krijg het niet eruit.

Moet ik dan maar eens opzoeken wat voor vertanding het is.
Heb het nog nergens kunnen vinden.
:confused:
groeten, wesley

Is mijn og niet opgevallen dat dat daar op stond.
Heb het nu gezien, dan maar een M0.6 tandwiel bestellen ipv 48dp.

Het zou best kunnen dat ik de slipper te zwaar heb staan.
Heb er nog niet fatsoenlijk mee kunnen rijden.

Ik ga maar eens bestellen wat ik nodig heb en dan ga ik eens kijken of hij dan goed doet.

groeten,wesley

Wist ik eerst ook niet maar ik keek op google en toen zag ik het op het plaatje staan. hoe strak heb jij je slipper staan dan?
Is mijn og niet opgevallen dat dat daar op stond.
Heb het nu gezien, dan maar een M0.6 tandwiel bestellen ipv 48dp.

Het zou best kunnen dat ik de slipper te zwaar heb staan.
Heb er nog niet fatsoenlijk mee kunnen rijden.

Ik ga maar eens bestellen wat ik nodig heb en dan ga ik eens kijken of hij dan goed doet.

groeten,wesley

Back