Weet niet of dit hier op zijn plaats staat maar ik waag het erop.
Zijn er forumleden die een aankoop hebben gedaan bij de online shop RVM&Revolution shop ofwel R2hobbies.com en hun item(s) (en daar gaat het hier nu om) hebben toegestuurd gekregen?
Waarom vraag ik dat? Omdat ik nog steeds wacht op een order geplaatst op 6 augustus 2008.
Even overlopen: ik doe een bestelling via internet bij de bewuste firma ik loop het hele parcours door:items in winkelwagen, checkout, betaling via paypal allemaal geen probleem.
Krijg een tijdje later een betalingsbewijs van paypal met transactienummer en betaling uitgevoerd aan Revolution shop.
Omdat het een wat groter item is kan het vervoer wel wat langer duren.
Nu na een 4 tal weken doe ik een bestelling bij een andere firma (in dezelfde regio) ook via paypal. Alles gaat hier ook als vanzelf en krijg een betalingsbewijs van paypal en een email van die firma dat mijn order ontvangen en betaald en in "processing" is.
Dan gaat er mij een lichtje branden van " eigenaardig, maar zulk een mail van de firma waar ik mijn bestelling van 6 augustus heb geplaatst heb ik niet gekregen"!
Stom van mij maar ja, even een mailtje naar R2hobbies.com en dat komt wel voor mekaar: niet dus.
Nog een paar dagen later weer een mailtje gestuurd en een week later nog een met als resultaat: niks geen antwoord.
Kontakt opgenomen met paypal om een claim in te dienen maar daar konden ze me niet meer verder helpen omdat er 45 dagen waren verlopen vanaf de bestelling (ook stom van me dat ik dat niet eerder heb gelezen)
Op dinsdag 23 september heb ik dan telefonisch kontakt met paypal gehad en daar werd me ook gezegd dat ik eigenlijk "te laat" was met mijn klacht maar ze zouden die firma
via paypal een mail sturen om hen aan te manen om met mij kontakt op te nemen.
Ik heb een copie van die mail toegestuurd gekregen van paypal, maar tot op dit ogenblik heeft de firma nog niet gereageerd!
Zeer eigenaardig, ik begrijp er niks meer van!
Nu zou het kunnen dat mijn order al lang is verstuurd en bijvoorbeeld bij de douane rondzeilt, dat zou allemaal kunnen en dat ze hier in België niet van de snelste zijn dat heb ik ook al ondervonden maar toen wist ik dat mijn bestelling van toen vertrokken was bij de leverancier; nu weet ik niks.
Mvg,
Paul Siemons
P.S.: de bestelling bij die andere firma begin september was binnen de week bij mij thuis.
Zijn er forumleden die een aankoop hebben gedaan bij de online shop RVM&Revolution shop ofwel R2hobbies.com en hun item(s) (en daar gaat het hier nu om) hebben toegestuurd gekregen?
Waarom vraag ik dat? Omdat ik nog steeds wacht op een order geplaatst op 6 augustus 2008.
Even overlopen: ik doe een bestelling via internet bij de bewuste firma ik loop het hele parcours door:items in winkelwagen, checkout, betaling via paypal allemaal geen probleem.
Krijg een tijdje later een betalingsbewijs van paypal met transactienummer en betaling uitgevoerd aan Revolution shop.
Omdat het een wat groter item is kan het vervoer wel wat langer duren.
Nu na een 4 tal weken doe ik een bestelling bij een andere firma (in dezelfde regio) ook via paypal. Alles gaat hier ook als vanzelf en krijg een betalingsbewijs van paypal en een email van die firma dat mijn order ontvangen en betaald en in "processing" is.
Dan gaat er mij een lichtje branden van " eigenaardig, maar zulk een mail van de firma waar ik mijn bestelling van 6 augustus heb geplaatst heb ik niet gekregen"!
Stom van mij maar ja, even een mailtje naar R2hobbies.com en dat komt wel voor mekaar: niet dus.
Nog een paar dagen later weer een mailtje gestuurd en een week later nog een met als resultaat: niks geen antwoord.
Kontakt opgenomen met paypal om een claim in te dienen maar daar konden ze me niet meer verder helpen omdat er 45 dagen waren verlopen vanaf de bestelling (ook stom van me dat ik dat niet eerder heb gelezen)
Op dinsdag 23 september heb ik dan telefonisch kontakt met paypal gehad en daar werd me ook gezegd dat ik eigenlijk "te laat" was met mijn klacht maar ze zouden die firma
via paypal een mail sturen om hen aan te manen om met mij kontakt op te nemen.
Ik heb een copie van die mail toegestuurd gekregen van paypal, maar tot op dit ogenblik heeft de firma nog niet gereageerd!
Zeer eigenaardig, ik begrijp er niks meer van!
Nu zou het kunnen dat mijn order al lang is verstuurd en bijvoorbeeld bij de douane rondzeilt, dat zou allemaal kunnen en dat ze hier in België niet van de snelste zijn dat heb ik ook al ondervonden maar toen wist ik dat mijn bestelling van toen vertrokken was bij de leverancier; nu weet ik niks.
Mvg,
Paul Siemons
P.S.: de bestelling bij die andere firma begin september was binnen de week bij mij thuis.