Probleem met Graupner 20A voeding

Ik heb er nog geen slechte ervaringen van gehoord, en enkelen hebben die toch bij mij op de club.

erg vreemde kuren ook vind ik

Marcel zei:
Yup: insturen voor reparatie (aankoopbonnetje niet vergeten) en garantie claimen. Het kost je wel enkele weken, maar dan komt er vanzelf een nieuwe terug.....en dan kan ik misschien de oude bietsen :wink: !

Zulke kunsten hoort zo'n voeding natuurlijk helemaal niet te vertonen, dus dat moet je niet zo laten. Repareren doen we deze voedingen niet, ze worden binnen de garantieperiode omgeruild.

Hmmm dat bonnetje heb ik allang niet meer,ik dacht zo'n voeding gaat nooit kapot :| ...
Hoe lang zit er garantie op zo'n Graupner voeding?
Ik zal aankomende week eens contact opnemen met de winkel waar ik hem gekocht heb.

Groeten,
Marcel

24 maanden. Enne ja, er moet bij garantie-claims altijd een aankoopdatum bekend zijn. Een winkeliersverklaring is ook goed.

Probeer eens een nieuwe aan/uit schakelaar erin te zetten.

Deze moeten nogal hoge inschakel stromen/spanningen kunnen verwerken en hebben daarom de neiging om na verloop van tijd stuk te gaan.

Bij mijn Maas 25A schakelende voeding had ik een vergelijkbaar probleem en heeft het vervangen geholpen. (ik hoorde daar bij het inschakelen ook een licht knisperend geluid als ik hen aanzette).

heb deze ook staan en nog nooit een probleem mee gehad.
inderdaad toine, ik zou dit ook eens proberen maar ik denk wel eens je de "box" hebt geopend je garantie vervalt :(

greets

Back